Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Har en gutt fra før som heter Mathias. Hvis det skulle vise seg at den lille i magen er en gutt likevel så skal han hete Sander. Men jordmor mistenkte jente.. så da tenker vi jo litt på jentenavn.. eller.. JEG tenker på det.. hehe.. *Sunniva *Amalie Sambo som har "hovedordet" denne gangen.. hehe.. forrige gang sto det mellom mathias og tobias.. og da var det "mitt" navn som ble valgt ( og vi er BEGGE fornøyd med det altså, vi syns det er viktig at ikke en skal trumfe igjennom noe.. men faktisk iallefall være enige om hvilke to som er finest.. ) Var jo ikke så mange på lista.. men tar gjerne imot noen tips.. hehe.. spiller ingen rolle om det er popis navn
Tre jenter søte små Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Liker begge to kjempegodt, men liker Amalie best
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Sunniva Det er det ikke fullt så mange som heter heller..... Pluss at tantebarnet mitt heter det <3 hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå