Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Faen så irriterende dette er.... unnskyld språket altså, men det begynte ikke såå tidlig sist med ekstrem hete. Jeg er rød /lilla i kinna stort sett hele dagen, noe som gjør at jeg føler meg forferdelig. Vi har aircondition hjemme og jeg sitter inne foran den hele dagen føler jeg. Selv da svetter jeg. Jeg svetter uavhengig av temperaturen ute.. Må jeg ut er klærne mine våte på 5 minutter. Plagsomt. det renner overalt liksom verst i ansiktet, under armene og skrittet.. du kan jo tenke deg selv. Jeg skal egentlig begynne i ny jobb 6 august.. går på dagpenger nå, men fortsetter dette tør jeg ikke reise dit engang. Blir jo opplæring og det er ganske flaut å komme med største vifta i manns minne å lukte hest innen lunch.. *måtte blåse ut litt*
EnLitenPrins Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Kjenner til det ja ! i går satt jeg ute med beina opp i en bøtte med kaldt vann I dag har jeg bare vært inne.... Heheh Det tar seg bra ut ja..Tar med deg vifte på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå