mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 tok ut spiralen i dag - nå blir det action fremover hi hi
Snabeltann Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 lykke til:) jeg tok ut min i mai men har ventet litt for å komme tilbake i rytme igjen. ser ut som om jeg har landet på 31 dagers sykluser. venter mensen neste uke. bare hatt et samleie som kannn gi spire, men tror ikke det ble no klaff. første gang klaffet det første gang men!
DiddiDaddi Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Velkommen, kos deg med prøvingen Tok ut spiralen i begynnelsen av juli, litt krøll med syklusen hittil, men satser på at det retter seg snart, er babysyk så det holder Syns forresten jeg kjenner igjen nicket ditt, kanskje vi har ca like gamle barn fra før? Uansett morsomt å prøve på søsken
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 tok det tid å få jevn menssyklus etter dere tok ut spiralen eller var den også ujevn med spiral ? Jeg har en gutt født januar 07. Håper på søsken med 2,5 - 3 års mellomrom
DiddiDaddi Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Hadde ikke mensen med spiral, veldig deilig! Men det har bare vært tull etter jeg tok den ut, fikk eggløsning rett etterpå, og deretter mensen altfor tidlig. Håper at jeg nå skal få el og mensen til normal tid, men må vel regne med det fremdeles kan bli litt kluss. Jeg fikk også barn i januar 07 Morsomt om vi havner i samme terminklubb igjen da (jeg har forresten byttet nick). Lykke lykke til!
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2008 hva var ditt gamle nick da ?? Hadde jo vært kult om vi, som du sier, havnet i samme terminklubb igjen Jeg hadde kobberspiral, hadde du hormonspiral ? Jeg hadde vanlig syklus med spiral.
DiddiDaddi Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Har litt angst for å bli "gjenkjent" her hvis jeg skriver gamlenicket, sender deg en pm jeg Liker å holde det for meg selv at vi prøver igjen Hadde hormonspiral ja, veldig fornøyd, men er vel sånn at det kan ta litt tid å bli gravid igjen. Vel, tiden vil vise, har jo ikke hastverk sånn sett, men er så fryktelig babysyk nå når vi først har bestemt oss
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2008 tror jeg husker deg ja Det er litt kult.....Var du i januar eller desemberklubben ? Jeg var i januar. Siden jeg hadde kobberspiral sa legen at jeg kunne få barn med en gang den ble tatt ut Vi er også veldig babysyke, hehe, begynner allerede med navn å greier...helt sprøtt.. Vi fikk gutt 10 januar, så da er de omtrent like gamle
DiddiDaddi Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Jeg var også i januarklubben, satser på april/mai denne gangen, lov å håpe ihvertfall Så du skal teste snart, lykke lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå