Gå til innhold

Mann min mista babyen :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller han mista henne direkte ikke da, men han satte henne i vippestolen på gulvet for å hjelpe guttungen med noe, og han satte ikke på den saken over beina hennes - med det resultatet at hun deisa i gulvet med hodet først... Og jeg sier til han 10 ganger i uka at han ALLTID må sette henne fast når han setter hun i vippestolen. Hun er 5 mnd og veldig aktiv.

Hun gråt med engang, fikk litt pupp, sov en lur og våknet som normalt igjen. Helt fin form heldigvis...

Har aldri vært så redd, jeg hørtet dunket og løp inn til dem igjen og tok jenta med meg vekk fra dem. Så mann min var helt fortvila og gråtkvalt. Jeg selv ble så redd at jeg begynte å gråte også. Tror det var ekstra ille for han pga jeg nevner det så ofte også, men tydligvis så kan jeg ikke nevne det ofte nok... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk jo bra. Ja han burde festet henne, men synes du tar litt på vei her.

Skrevet

enig.. Alle kan gjøre en feil, hun er ikke skadet, er normalt at barn slår seg. er stygt gjort mot han og knage mer på det, og gjøre han mer lei seg!!! Utrolig stygt gjort!!!! Stakkars mann

Skrevet

Hvem har sagt jeg nevner det videre til han? Er da ikke så dum da...

Mente bare at jeg tydligvis må fortsatt minne han på viktigheten av å sette henne fast iblant.

HI

Skrevet

Og vips var jeg ikke anonym lenger... hihi... ikke at det gjør noe...

Skrevet

ikke minn han mer på det. nå som den ulykken har skjedd, kommer han ALDRI til å gjøre den feilen mer. stakkar mannen din.

Skrevet

Det var sikker en grusom følelse for mannen din, og han kommer sikkert aldri til å sette henne i vippestolen uten å feste henne mere!

Skrevet

slikt skjer...men nå har han nok lært ;)

Godt det gikk bra med snuppa!

Skrevet

min mann sovna med babyen på fanget, hun var 3 mnd og deisa i gulvet ....de satt i sofaen. men det gikk bra.

Skrevet

Stakkars fjerne menn!!! Hvorfor er det synd på han?? Syns heller synd på mora og ungen jeg! Mora har jo sagt det minst ti ganger...åhh!! Jeg kjenner meg sånn igjen!Sinnsykt slitsomt og være sammen med en som er så fjern og uforsiktig!

Men ja....la det ligge foreløping ...han ble tydeligvis dårlig selv men det er ikke synd på han!

Skrevet

Herregud.. er du mora hans eller? Han er jo en voksen mann og kan vel å tenke selv. Skjønner du hadde behov for å tømme ut litt frustrasjon da du var redd, men d hadde da holdt med en gang. Om dere syns de er så utrolig fjerne, så skjønner jeg ikke helt hva dere ser i dem:p Det holder vel med hans dårlige samvittighet? Sadist.. hadde han vært sånn mot deg, hadde du sikkert ment han misbrukte deg verbalt.

Skrevet

Hallo du anonym 21.34.Selv om min mann er fjern så betyr det ikke at han er fullstendig dum eller ikke har sterke gode sider.Skal vi rett og slett gå ifra dem pga dem er fjerne?Drite i alle di gode kvalitetene og rett og slett hive dem på dør av den grunn?

Nei så simpel er i hvertfall ikke jeg!! Han må tåle mine sider på godt og vondt og det samme vil jeg med hans men å si stakkars mannen din etter at han har fått det inn med tesje at han må huske å ta på sikkerhetselen på vippestolen 10 ganger blir drøyt for meg.

Skrevet

Jeg synes virkelig ikke synd på mannen din. Min mann er som din, jeg forteller ham hvor viktig det er at han setter seler på jenta i stolen x antall ganger, men gjør han det? Nei, hører ikke på meg før det viser seg hvor galt det kan gå dersom han ikke gjør det!

Samme gjelder seler i bilen, jeg begynner å bli lei av å gjenta megselv - vi skal ALLTID bruke seler i bilen, selv på KORTE turer. Men hører han på meg!?

Hendige uhell er nå en ting, men du har jo minnet ham på det mange ganger. *grrr*

Skrevet

- jeg skjønner forresten at mannen min blir lei av å høre meg gjenta megselv, men når han ikke hører på meg, må jeg gjenta. Det handler ikke om meg eller ham, men om barna.

Skrevet

Ler av deg nok en gang.. du trenger ikke mate han med teskje. Da kommer han til å bli så lei av maset ditt at han ikke tåler trynet ditt om et par år. Han gjorde en glipp.. trengel vel ikke lage gnagsår i øra hans fordi.. Blir uvel av sånne kjeftende, kontrollerende damer som deg. Og for å svare på spørsmålet ditt.. JA, om han er så fjern at han til tross for din gnaging setter ditt barn i fysisk fare, så burde du tenke deg om en ekstra gang;p

Skrevet

JADA LER AV DEG OGSÅ!!!!!

Tror du vi liker å mase?Som hi sier her så er det jo for å beskytte barna!

Ok hvis mannen din ikke festa selen på ungen for 10 gang på rad ,hadde du gitt faen i å mase da?Jada bare la han kjøre med barnet vårt ufesta så får han kansje ei bot.Bot som penger eller et liv !

Hadde du gått ifra han om han glemte det igjen og igjen eller hadde du prøvd å gnåle det litt inn i han at ...HUSK BILSELEN!!

Eller husk selen på vippestolen!!

Du hadde kansje heller heve mannen på dør eller trøsta han hehe

Ler av deg!

Skrevet

litt fall og knall tåler de da. Enig i at han kunne ha festet henne, men han har vel lært nå, og passer på å feste henne herretter.

Skrevet

herregud så hissig da dame:p høres ut som dere har et utrolig koslig forhold..

Skrevet

jeg gled på isen da gutten var baby og mista han i fallet,måtte på sykehuset for en sjkk men det gikk bra:(

hadde blidt rå fornemet og lei meg om pappan hadde nevnt/mast om det ettepå,akkurat som om jeg ikke viste at jeg hadde mistet han??

Skrevet

Alle kan gjøre en feil og babyer tåler jo faktisk litt. Det var jo ikke fordi han var sløv men fordi han ble distrahert mens han tok seg av deres andre barn? Lett å gjøre og så lenge man ikke kan kalle det bevisst handling, altså at mente det med sikkerhetsbeltet bare var noe tull så hadde jeg ikke mast mer om det. Han har det nok forferdelig vondt selv for klart man ikke vil at noe skal skje med barnet sitt.

Skrevet

STAKKAR mannen din! Min baby har også deiset i gulvet, begge to faktisk... De tåler det utroligste! tenk den dagen hun er ett år og deiser borti alt mulig rart... Mannen din er nok den som har det værts av alle akkurat nå. Han kommer nok aldri til å la være å binde henne igjen.

Skrevet

uhell kan skje, både deg, og mannen din!

Kunne like gjerne vert deg som mistet babyen liksom.. Og en vippestol er ikke SÅ høy da.... Ville latt det ligge jeg, alle som har hatt liknende uhell, VET hvor vondt det er... trenger ikke bli mindt på det hele tiden

Skrevet

Stakkars mannen din! Dette kan skje alle -helsesøster fortalte meg flere uhell hun hadde hatt med sine egne barn. Du er ikke akkurat noen god støtte for han da!!!

Skrevet

Uff, dere er nok litt sjokkskada begge to... Godt det gikk bra for den lille - hun er nok over det for lengst. Nå må dere også sette en strek over dette.

Skrevet

Hodet er laget slik at det beskytter ekstra godt. Barn tåler mer enn man skulle tro, selv om det ikke betyr at man skal la dem slå seg unødig.

Du må ikke ta sånn på vei, uhell skjer, og dette var ikke det verste. Skjønner at du syns det var ekkelt. men sånn er det. Hun fikk trøst, det gikk bra. En annen gang er det du som glemmer noe som gjør at hun slår seg. Han har nok lært nå, mannen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...