☠Diamanda Galas☠ Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 ..mener da omtrent som en mens i mengde(og med koagulert blod), og det likevel har gått bra? har hatt to slike blødninger, og var fortsatt gravid etter første, men for tidlig å se noe på UL...blør igjen nå, men skal ikke på UL før mandag(sommerferie hos gyn..) er ca 9- 10 uker på vei. og det er sååååå pyton å ikke vite...
Des-10 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Hei. Ja, jeg hadde masse blødninger i 1 og 2 trimester. Både små blødninger, og store blødninger. Men alt har gått bra allikevel, er 33 uker på vei nå. I uke 19 fant vi ut at morkaken lå forran mormunningen og at det var det som skapte blødningene. Får håpe det går bra for deg også, lykke til på mandag!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 takk for svar... har ikke hatt vondt..men murrer litt nå og kommer endel koagulerte store klumper..så jeg er redd det går skeis,og håper det ikke er utenfor livmor( trodde jeg var 6 uker på vei da de ikke så noe på UL, så jeg har det i bakhodet..men det er vel smertefullt) forrige svangerskap var helt annerledes, så dette er litt stressende!!! masse lykke til med fødsel;-)
coa75*tofinegutter* Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jepp Hadde det over en periode på 2 uker! En grusom følelse, psykisk fælt er det eneste jeg kan si om den saken... Hadde ikke vondt, men gikk rundt med klump i magen fordi jeg var så redd for å miste! Helt forskjellig fra mitt første svangerskap her også (jeg er nå passsert uke 36) MEN, i følge fastlegen min opplever så mange som hver 4. gravide dette, uten at det er farlig/blir spontan abort. Synd at det ikke snakkes mer om, for da hadde man kanskje sluppet å bli så kjemperedd når det skjer. I ettertid har jeg hørt om veldig mange som har hatt blødninger, gjerne gjennom hele svangerskapet og det har likevel gått helt fint, Hadde en snill lege så jeg fikk komme inn ørten ganger og sjekke fosterlyd slik at jeg skulle slippe å gå rundt å være engstelig, men det er kanskje for tidlig når du bare er 10 uker på vei. Masse lykke til, prøv å slappe av selv om det er skremmende...unner ingen den skrekken der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå