Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 er såååå kjipt å vente på at mensen skal komme tilbake !!!! venta i 6 mnd nå og ønsker så indelig å bli gravid snart ...har ikke fått tilbake normal syklus etter jeg slutta med p - sprøyta jeg vet veldig godt at det er helt normalt å ikke få den tilbake på 12- 18 mnd ! men kjenner jeg begynner å bli utålmodig allerede ... prøver å ikke tenke på det men det er ikke lett (drømmer om det om natten tilogmed)*hihi* flere som bare går å venter på mensen her ??
Snabeltann Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 ah.. en av ulempene med p-shoten ja.. jeg fikk igjen mensen med en gang etter at jeg tok ut hormonspiral, men slet som en helvete med cycter mens jeg hadde den.. det skal ikke være så enkelt å beskytte oss, nei.. alltid en ulempe.. du må bare ha tålmodighet, eller spørre legen om hjelp. det hadde jeg gjort hvertfall, etter et halvt år. kan få piller som fremskynder eggløsningen.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 ja, jeg venter også!!! Er 8 mnd siden jeg slutta på pilla da. Ikke fått en eneste mens. Men nå dukker den snart opp, om ett pard dager tror jeg. Tok siste provera pille idag, og skal snart begynne på pergo også! =)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 ja det er noe dritt med alle de ulempene ved prevensjon !! men men,,, jeg får bare håpe den dukker opp av seg selv snart ... vil så gjerne følge med kroppen på det som skjer .. litt lettere da og vite evnt men jeg går ikke lenger enn 1 år asså ( hvis jeg holder ut så lenge ) hvis ikke får jeg ta en tur til legen og fremskynde prosessen jeg har hele tiden visst at det kan ta lang tid - derfor jeg valgte å slutte med sprøyta oxo .. men hadde håpet det gikk fort alikevel *hihi* får bare krysse fingrene jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå