Nuffe Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg er 10+1 på vei og jeg har allerede lagt på meg ca. 4 kilo fordelt på magen og pupper. Er det flere som opplever dette. Er litt kjedelig å bare føle seg feit, for det er jo ingen som kan se at jeg er gravid enda. Gleder meg til magen kommer..
LilleSolaMi<3 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 jeg er bare 6+1 og har alt lagt på meg en dal=)
Nuffe Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Det er godt å høre at det ikke bare er meg:-) Blir litt nervøs hvis det skal fortsette sånn her, med det stagnerer sikkert etterhvert.
2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Jepp...er 11 uker i dag,og har lagt på meg 5 kg......
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Ja, er bare 6 uker og har lagt på meg 3 kg... IKKE bra fordi jeg gikk opp 33 kg sist svangerskap (mye vann 3++ på ødemer) men orker ikke en sånn drastisk vektøking en gang til.
Cassie09 Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 oi, nå skal ikke jeg starte en ny samtale i en annen link, men jeg ser på hvor mye dere har gått opp og sånn, jeg har gått opp 1,7kg og er i 9. uke :-/ Er det veldig lite egentlig? for er vel ikke bra det heller?
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Jeg er snart 12 uker og har gått ned 5 kg
plutslig-gravid :) Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 skjønner deg sååå godt:) Buksene er ikke fine når det henger mage på yttersiden, og er jo bare tull å kjøpe nye klær som bare passer en kort kort stund. Har selv lagt på meg 4 kg, er i 10. uke. Av dette er sikkert 1 kg pupp og resten mage. Trur det er helt normalt om man ikke spyr og er kvalm og slikt. Jeg har iallefall samme livsstil nå som før jeg ble gravid, og enda har kiloene kommet.
FraENtilTO Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Tror det er mye som er vanlig og det er vanskelig å gi en facit. I mitt forrige svangerskap så la eg på meg 600 gram tilsammen. spiste mye og prøvde på ingen måte å spise lite. Var ikke kvalm og kastet ikke opp. men eg hadde noen kilo for mye slik at det var ingen krise. Den lille fikk det den skulle og eg led ingen nød... denne gangen er eg litt usikker for eg er 5+1 og har allerede lagt på meg 2,5 kilo.... så blir spennende å se:-)
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Forrige svangerskap (mistet i SA etter 10 uker) la jeg på meg ganske mye fort, fordi jeg hadde så innmari matlyst. Men denne gangen har jeg ikke lyst på mat i det hele tatt. Merkelig. Men jeg er litt overvektig fra før, så det er like greit at det ikke går så fort oppover. Hehe. Prøver å spise sunnere denne gangen, tenke litt lengre enn leppetippen!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 jeg la på meg fortere sist gang... men ser at d begynner å krype på nå å ;P men like mye som sist er vel ikke mulig at d blir ;P håper ikke d;P er vel ganske smal til vanlig, så jeg tåler noen kg.. men ikke altfor mange ;o)
hannetroll Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 Det er nok store variasjoner innenfor hva som regnes som normalt. Noen får vann i kroppen, blir oppblåste, får ekstra god apetitt og legger på seg noen kilo fra starten av graviditeten, mens andre er kvalme og uvel og får kiloene senere. Jeg har hatt dårlig matlyst og har tatt av 1/2 kg. Er 9+1 nå, og regner med at kiloene kommer etter hvert...
enda en Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 Huff JA! 5 kg opp, og er 11+6 idag. har en sinnsyk matlyst, og om jeg ikke spiser ofte nok blir jeg skjelven... =( Har endel kg fra før av, så dette er ikke moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå