Gå til innhold

til KaMa

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser titt og ofte du kommer med denne setigen.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du la ut dette innlegget, egentlig.ol.

etter å ha omtalt andres innlegg på negativ måte. det jeg nå lurer på er egentlig. om det gir deg noe å slenge den kommentaren, fungerer det for deg, for helt erlig tror jeg folk vil legge ut de innleggene de ønsker å legge ut her uavhengig av hva du mener om dem og hvor de innleggene hører hjemme. du kritiserer ganske mye og er krass i dine bemerkniger, det er kansje grunnen til at du velger å henge inne på kranglesiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp. Hva mener du kranglesiden skal brukes til?

Skrevet

ville barese om jeg forsto deg rett.

tja jo kranglesiden kan man jo bruke som man vilmen jeg bruker det som tidsfordriv når jeg trenger å slappe av fra dagens tjas og mas. det fungerer det og.

hadde i grunen ventet din standarsettning som en del av ditt svar men der tok jeg feil gitt.

Skrevet

Nettopp. Kranglesiden kan man bruke som man vil.

Du mener den skal brukes på samme måte som skravlesiden, som avslapning og rekreasjon.

Jeg foretrekker å bruke den til det den er ment for, å krangle.

Skrevet

det er stor forskjell på skravle og krangle siden.

de på skravle er dømende. krangle siden er mer ærlig, ertende, men ja og så kranglete. men så er jo jeg en som trives med bråk, kansje derfor jeg slapper av her.

Skrevet

Høh. Som om andre her har gjort noe annet enn å slappe av de siste to-tre månedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...