MammatilfemGull Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Var hos legen i dag og prøvde å finne hjertelyden, men fant den ikke.Er 10 pluss fire i dag!!Ble plutselig bekymret for at noe er galt!!Noen som vet når en kan høre hjertlyden?
Collette Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Det er nesten umulig å høre hjertelyd så tidlig. Mange jordmødre vil ikke lete etter den før i uke 16 fordi mange blir så bekymra. Jeg var hos jordmor i uke 12 og da nektet hun å lete etter den. Ikke bekymre deg. Alt er helt sikkert bra.
MammatilfemGull Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Å takk for svar:-) Det var godt å høre!!
Fire småtroll Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Den jordmora jeg går til vil ikke lete etter hjertelyden før etter uke 14, før det er den vanskelig å finne og den vordende mor blir så engstelig om hun ikke finner den.... På neste kontroll får du sikkert høre den og alt er bra :-)
Skravlefruen med huleboer Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Erfarte å få høre den veldig tidlig ved forrige svangerskap, og ble skikkelig skuffet og nervøs siden legen ikke fant hjertelyden denne uken. Var akkurat like langt som deg når hun sjekket. Legen virket imidlertid helt upåvirket av dette.. og da regner jeg med det ikke betyr at det kan være noe gale Og som noen andre skriver her.. det er gjerne litt tidlig også :-)
Maf og lillemann Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 legen min ville heller ikke prøve engang før etter uke 14. så alt er sikkert bra =)
Hilde :) Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 da jeg var hos legen skulle vi se om vi kunne høre noe bare for moro. Vi hadde ikke trodd vi ville høre noe, siden jeg ikke tror jeg er så langt på vei.. Men vi fikk inn noen små søte hjertebank Legen sa at da måtte jeg være minst 8 uker på vei, for det var etter 8 uker man kunne høre noe.. Blir spennende å se hvor langt jeg er på vei når jeg skal på UL om 2 uker Er veldig forskjellig når de hører/finner hjertelyden.. Kommer ann på hvordan nurket ligge rvil jeg tro, og hvilke/hvor gode aparater lege/jm har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå