ticalinda Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg foedte en jente som dode i 23.uke i mars. I dag testet jeg positivt igjen, saa denne gangen satser vi paa at alt gaar som det boer... Jeg er veldig glad for aa vaere her igjen, men smertelig klar over at det denne gang kommer til aa bli veldig toeft. Klem til alle her inne:)
Lykkelige-tulla Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Stor god varm klem til deg, men masse gode ønsker for tiden fremover!
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Gratulerer! Gode varme ønsker om at alt skal gå bra denne gangen!
*Lunamor* Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Gratulerer så mye til deg! Ser deg på aprilklubben! Det skal nok gå bra denne gangen skal du se
ticalinda Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2008 Tusen takk for det alle sammen! Luna med aprilbaby: Naar har du termin? Jeg har 5.april. Er paa ferie naa, men gleder meg til aa vaere ofte her inne naar jeg kommer hjem igjen:)
FraENtilTO Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 *ville bare ønske deg lykke til* håper det går bra for deg denne gangen!!! *klem tilbake*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå