Gå til innhold

Noen med erfaring ang modningsgele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bli satt i gang med modningsgele i går og fikk masse vonde rier som var regelmessige hele dagen. De var såpass vonde at jeg måtte puste meg i gjennom disse. Da jeg kom på sykehuset i dag så var det ingen forandring på livmorhalsen. Jeg skal da i morra få en ny dose med modningsgele. Bør jeg ha noe håp om at jeg vil modnes denne gangen? Er så slitsomst å ha så vondt, men ingen fremgang..

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gode erfaringer.

fikk første kl 13. Så skal det vel gå ca 6 timer til neste. så trur jeg fikk i 8 tiden kur nr to. Da hadde jeg fått rier som ikke var så vonde. Ikke hadde jeg modnes noe særlig heller

Så de spurte om de skulle sette kur nr 2. Eller om det ble for kraftig for meg. Jeg sa neida bare sett en kur til.

Gjett om det gjorde fortgang på ting. Før jeg hadde ligget i ro i 2 timer så gikk vannet. HAdde en halvtime å ligge i ro. Men de ville jeg skulle ligge i ro den siste halvtimen likevel. Hadde vel ligget ro den stunden jeg skulle da jeg fikk pressrier. Så de løftet meg over i fødesenga og jenta var født 22:21.

Har du fått en eller 2 kurer? Jeg fikk 2 samme dag. Er max to de setter på en dag, så må man vente til neste dag.

Siden du har vonde rier nå, så vil jeg tru kuren du får i morra vil gjøre susen :)

Skrevet

De satt en kur på meg i går tidlig, og så ville de ikke gjøre noe mer, så jeg måtte reise hjem. Hele mandagen hadde jeg kjempe vonde rier. Men de ga seg i natt. Hadde time der kl 09.00 i dag tidlig og da hadde det ikke skjedd noe mer. Men jeg hadde noen få sammentrekkninger i følge CTG registreringa. De ville ikke sette en kur til i dag. De ville det skulle gå en dag til og så skal de sette en til i morra tidlig.. Nå har jeg ingen vonde rier i det hele tatt.. Blir litt sliten av dette når det ikke er noen fremgang...

Skrevet

Håper du får en kur til i morra da . så du slipper å gå sånn.

Skrevet

Jeg fikk rier 30 min etter at de satte den geleen. Da hadde

de strippet meg litt dagen før og rett før de satt geleen. Hadde maserier i noen timer før det satt i gang ordentlig.

Lykke til : )

Skrevet

Da får jeg krysse fingrene for at kuren i morra setter i gang noe mer enn bare vondter.. :)

Skrevet

Jeg fikk gel 4dager etter hverandre når jeg skulle ha nummer en. Fikk en del rier, men satt ikke i gang fødselen. Dag nummer fem tok de vannet og satt drypp - da kom junior ut etter 9timer.

Lykke til:)

Skrevet

Så da hjalp det på modninga da? Jeg trenger bare å bli moden så vil de ta vannet hvis det ikke starter av seg selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...