Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har tidligere hatt piercing i ene brystvorta, og idag trykte jeg litt på brystvorta for å se om det ikke kom ut noe verk, har plagdes litt med skiten... men så trykker jeg, og det kommer ut melk??????????? Trykte på den andre brystvorten også, og der kommer det også ut melk... Hva skal dette bety??? jeg er litt redd, for jeg er ikke gravid....
blablablu Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 jeg har samme problemet..har hatt ett veskende bryst i flere år..Alle leger jeg har snakket med sier det er ufarlig og ikke noe å bekymre seg for..og jeg har snakket med mange leger..de vet ikke hvorfor det er sånn men de tror det er hormoner som er skyld i det.Det væsker ikke mye, bare noen dråper når jeg trykker..og det ser ut som melk.. det andre brystet begynte å væske for noen mnd siden, da jeg var gravid..graviditeten endte i spontanabort i uke 10, men brystet væsker ennå.. i begynnelsen stolte jeg ikke på legene som sa det var normalt og at ikke noe var galt..så sjekket jevnlig etter kuler og forandringer..for sikkerhets skyld.. gjør det innimellom ennå..man kan jo aldri vite..men tror nok ikke tre leger og en gynekolog hadde sagt det var normalt og ufarlig visst det ikke stemte:)
*Lykkeliten* Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Fikk også melka tilbake etter at jeg sluttet med pillene i desember.. Trodde jeg var gravid, men neeida. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå