Gå til innhold

Hvor langt er DU på vei?


Gjest Angelstath

Anbefalte innlegg

Har en jente som er født i 03, hun blir 5 i november:)

Skulle gjerne ha fått en til litt før, men vi har ikke blitt enige før nå, sambo ville vente litt... Men nå var vi endelig enige begge to, håper bare alt går bra:)

Er jo fordeler med å ha litt aldersforskjell mellom barna også:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er idag 8+3 og syns tiden snegler seg avgårde.. Har kjent masse murringer og strekninger i magen, i tillegg til kvalme da blodsukkeret har vært lavt. Men de siste tre dagene har eneste symptom vært ømme bryster. Blir lit urolig da, men det er vel forhåpentligvis bare normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 9+0 i dag og synes tiden går så sakte..

Nå har kvalmen heldigvis gitt seg, så nå har matlysten kommet opp på topp. Har utrolig ømme bryster, noe jeg tror er "metallsmak", humørsvingninger og hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+1 i dag! Synes egentlig det har gått fort disse ukene, ikke lenge igjen av 1. tri nå. Har ikke så mange symptoner bortsett fra at jeg er trett store deler av dagen, og spiser litt oftere enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5 uker + 5 dager på vei ifølge babyverden:-) Første barn, ømme bryster ("panserpupper"), litt trøtt - men ikke merket noen andre symptomer - og fryktelig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+3 i dag. Har fått en voldsom kvalme denne uken. Var så ille at jeg ikke klarte å komme meg på jobb i dag. Kaster ikke opp, bare brekker meg ved alle lukter. isj.. Vanskelig å fungere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...