lillebror er " forsinket" Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Da er det bestemt at vi flytter til Norge. Hadde tenkt aa vente noen aar, men ser at det er best naa. Ungdoms skolene her er ganske daarlige, saa vi hadde tenkt aa dra for den tid. Men tror det er viktig for gutta og finne seg venner for den tid, siden puberteten sikkert kan vere vanskelig nokk. Er ogsaa litt lei av at de kun fisker og flyr paa stranda. Tror at de kan ha godt av og faa seg noen fritidsaktiviteter eller begynne med noe idrett. Nei tror det er best at de bor i norge hvor det ogsaa er mye mer kultur, for det finnes nesten ikke her! Saa vi faar en spennende host.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Velkommen =) hehe=) Hvor bor dere nå?? Hvor i Norge tenker dere å flytte da?
lillebror er " forsinket" Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Vi bor paa gran canaria, og det blir vel porsgrunn vi flytter til :-/
blond Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Spennende! Hvor lenge har dere bodd på Grand Canaria? Gleder du deg til å komme til Norge igjen?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Så spennende da. Var det noe dere plutselig fant ut? Hvor gammel er ungene dine?
Mamma@work Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Så spennende. Det blir vel morsomt å komme hjem igjen.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 En stor avgjørelse dere har tatt... Må si jeg skjønner argumentene svært godt Lykke til med flytting
lillebror er " forsinket" Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2008 Ja, jeg troe det blir spennende. Og ikke minst en stor overgang. Har bodd her i 5 aar, saa de store gutta husker ikke hvordan det var aa bo i norge. De er 10 snart 9 og saa er det minsten paa 4 mnd. Elstemann paa 10 hadde masse atopisk eksem da vi bodde der. Det var derfor vi flyttet. Naa haaper vi det har stangnert slik at den ikke kommer tilbake. Hvis ikke saa maa vi vel flytte tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå