Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/rubu_ida.htm Nå fikk jeg lyst å kjøpe det
jente Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg hadde tenkt å kjøpe det, men så fikk jeg til og fra med høytblodtrykk og jeg har hørt at bringebærblad kan øke blodtrykket.. Så jeg "tørr" rett og slett ikke... Men, det er jo mange her inne som bruker det, og virker fornøyde med det...
kriztie Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Er det forskjell om man bruker bringebær eller må man bruke bringebærblad?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Det aner jeg egentlig ikke, trodde det var bladene...men sikkert best å høre med de som har peiling. Satser på at de vet på butikken. (men tar ikke det for gitt)
Meg, J & L Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Der var du ja, skrekkblanda fryd!!! Har laget et innlegg litt lenger ned til deg. Fant noe greier før i dag, så jeg synes var litt gøy. Husker deg igjen fra "bli gravid" forumet.. der vi snakket en del sammen...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2008 Å? Kult! Finner ikke innlegget jeg, dytter du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå