Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rugetiden denne gangen har gått overraskende fort. Sikkert fordi vi tilbragte de første dagene på ferie i Alicante:) Har en liten mistanke om at de neste 6 ikke vil gå like fort...selv om jeg virkelig gruer meg til og ta en test. Er liksom vinn eller forsvinn, og bare tanken på at jeg nok en gang skal få se en negativ test gjør meg sikkelig vondt.

Har dog andre symptomer denne gangen enn tidligere. Disse bet jeg meg spesielt merke i fra i går formiddag og i går kveld. Jeg har mer murringer og tyngefølelse i underlivet enn før. Kjennes nesten ut som når jeg har mensen bare ikke like sterkt. Maten smaker overhode ikke. Yoghurt, leverpostei, ost, saft, juice, banan; ingen av delene smaker som det skal. Det smaker liksom ingenting....

Prøver og overbevise meg om at det bare er hormonene som spiller meg et puss, men man får jo et lite håp sånn helt innerst inne.

Håper dere har en fin dag, jenter, hva dere nå enn gjør, og hvor dere er:) Det er fryktelig kjedelig og ikke ha noen og ruge sammen med her inne selv om jeg liksom skulle holde meg borte fra forumet denne gangen, så da måtte jeg bare lage et innlegg og få ut litt:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det jeg sier... dette blir det tvillinger av Frøya :)

Lykke til med testing! Og ta vare på deg selv

Skrevet

Min magefølelse sier meg at det er noe som spirer i magen din vennen :o)

Skrevet

Man får jo et håp, og forventingene blir skrudd opp, noe som gjør fallhøyden enda større....Jeg er bare så redd for og teste negativt igjen...

Nå er det uansett ikke lenge igjen til fasitsvaret kommer.

Takk for svar, snille jenter:)

Skrevet

Kjenner til de siste kange dagene ja...off.

Har det litt sånn nå jeg også.

16 dager til termin,og det føles som en evighet!!

Heier masse masse på deg nå,på tide at det klaffer nå!

Kommer til å sitte klisteret her på mandag...hehe.

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk, dollypopp:)) Lykke til med innspurtenog ikke minst fødselen:))

Skrevet

Vi er mange her inne som krysser fingrene for deg Frøya. Håper virkelig at du lykkes denne gangen.

Skrevet

Jeg vet, og jeg setter så uendelig stor pris på all hjelp og støtte fra dere alle. Dere betyr mer enn dere aner:))

Tusen takk:))

Stor klem fra hormonelle og kvalme Frøya:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...