Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. juli 2008 #26 Skrevet 30. juli 2008 hehe... Ja det skjønner jeg ja særlig etter den meldinga du sendte meg idag! mohaha!!! *vifter-sånn-gule-halvslappe-sprøe-lskere-foran-nesa-di* nam-nam-nam-nam.....
doffine Skrevet 30. juli 2008 #27 Skrevet 30. juli 2008 Kan tro jeg vifta med høna til sambo i dag;))))) hahahahaha... etter å ha sett den deilige kjekkasen før i dag... og hatt mensen i over en uke.. Jeg var stein og sprengkååååt..... Jeg har oboyis....*slurper inn og slikker på gooood sjokoladeis;))**
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. juli 2008 #28 Skrevet 30. juli 2008 hehe............... fanken.... er "kåt" på "lsk-ere" nå ja..... mange guule salte....
doffine Skrevet 30. juli 2008 #29 Skrevet 30. juli 2008 Hold tåta på deg..... tihi....=)))) Jeg sitter å koser meg med cream crackers nå Og er to hunder som også liker de meget godt;)) hehehehehe
Bare™ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #31 Skrevet 31. juli 2008 Trultis; Kjørte ungene på hytta oppi gata di på fredag. 30 elg, en revunge som spiste Goldfish-rester fra barnesetet til minsten og x antall padder... Så å kjøre på elg- ja det tror jeg får helt fint oppi kroken der!! Doffis: Langt det er blitt til deg a? Når du bruker så lang tid!! Chichkis: Når du er på jobb, så er du på jobb.. Imorgen begynner jeg også! Da er hitler2 tilbake!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #32 Skrevet 31. juli 2008 Hælla folks;) Så ikke denne tråden før jeg svarte på den gamle, så kopierer over det jeg skrev: ENDELIG noen kjente igjen. Savna dere alle sammen da jeg flytta over på DIB. Men nå skal vi også lage en ny liten en. Så kommer inn her og hva får jeg se?? Hele gjenget jo;) JIPPI! Vi er i 1. pp nå og håper vi alle slår følge de neste månedene. Gratulerer så masse Chicka;)!!! Klem fra tidligere Maria Lykkelig;)
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #33 Skrevet 31. juli 2008 Slutt å skylde på varmen da damer ... man kan ha sex allikevel. Det er bare å hoppe i dusjen og sette vannet på passe kaldt. Men husk at det ikke må være så kaldt at den "bedre" halvdelen får krympe-snopp ;-) Klem fra en gullende ren
Chicka™ Skrevet 31. juli 2008 #34 Skrevet 31. juli 2008 Lykke til med prøvingen Maria!!! Forventer at den sitter på første pp Hehe!
Bare™ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #35 Skrevet 31. juli 2008 Tenk om hele bønsjen klaffer samtidig, da??
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #36 Skrevet 31. juli 2008 Takk Chicha;) Den satt fort med Julia, så hååååper det jeg også. Jeg er en utålmodig sjel når det gjelder sånne ting, og satser alt på at det går fort..hehe;) Morro at det er så mange kjente her igjen. Nå kan vi endelig snakke om mannetiss, promp, glufsa, kråka osv osv igjen! hihi.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. juli 2008 #37 Skrevet 31. juli 2008 Klaffer nok ikke så innmari fort med oss nei ettersom gubben har sagt at det skal komme en liten til oss om en 2-3 år!
doffine Skrevet 31. juli 2008 #38 Skrevet 31. juli 2008 Jeg hadde masse masse sex i går;))))) hehehehehehehehe.... men skal ha min dose i dag også ja;)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. juli 2008 #39 Skrevet 31. juli 2008 Opp med rompa snuppa! ;=) 15 min! og spis masse biff! tihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå