flypapir Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Vi skal grille i dag. Tenkte å gjøre det enkelt å grille noen sommerkoteletter med potetsalat og salat til. Men bør vi ha saus til? Vi pleier ikke ha det, men jeg er et sausemenneske så sier ikke neitakk til saus når anledningen byr seg. Men hva slags saus kan vi eventuelt ha?!
Trollkatt Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Tror aldri jeg har spist saus til sommerkoteletter som er grillet. Men har spist sommerkoteletter som er stekt i ovnen, og har da hatt sjy til. Trenger vel egentlig ikke saus når man han potetsalat? Dere skal kanskje ha dressing på salaten og? Da blir det kanskje litt mye med saus i tillegg.
flypapir Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Hehe, mannen er enig med deg så da blir det ikke´no saus i dag!
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Hei. Noe som er ganske godt ved siden av grillmat er Unckel Bens Sweet and sour saus. Enten kald eller varm. Ja visst du liker sursøt saus da.
HøstBaby <3 Elias Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 spiser brun saus til alt jeg.. MÅ ha liksom.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå