Gå til innhold

Mange som er blitt "tjukke" i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som en ballong om dagen. Drikker ekstremt mye farris bris da:) Men det virker ikke til at vannet jeg inntar, kommer ut igjen!?! Jeg ligner bare så på en nydelig heva hvetebolle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, kjenner meg sånn igjen. Her går det på imsdal og olden vann... Men er bare dråper som kommer ut igjen.. Fingrene ser ut som pølser og ankler det ser jeg så vidt at jeg har hatt en gang... Blir nok bedre når varmen går sin vei... Tenker på alle de stakkar som skal gjennom en fødsel i denne varmen jeg da.. Det hadde jeg sett på som et ork.. (i tillegg..) Jeg er førstegang så jeg vet egnetlig ikke hva jeg går til, men jeg ser jo at alt annet er tungt, og det er vanskelig å motivere seg i varmen.. Stakkar de som går i fødsel, de har jo ikke noe valg. Lykke til..

Skrevet

Pass litt på de farris drikkene, er endel salter i de som kan gjøre at vannet binder seg mer enn av vanlig vann.. :o)

Skrevet

Ja, jeg har fått mye vann i fingrene og tærnen min ser ut som små englepølser...

Og jeg har ikke lenger noen ankler som synes, men der er det bare en rundt stor kul...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...