dolly29 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Det er min mor som klager. Hun mener tydelig at barnebarnet hennes ikke har det så greit med meg som mor. Babyen er 4mnd. og min mor har klaget siden babyen kom til verden. Alt ifra hvor mye, lite klær hun har på seg. Hvor lite mat jeg gir henne, ja alt fra soverutiner til kleskjøp. Idag så kom mor og såg at babyen var kledd for mye. Mor hadde aldri kledd seg med tykk strikkekjole i denne varmen. Sa da at det var en tynn hullete heklet bommulskjole. Og da fortsatte hun og klage over hvor jeg hadde plassert vogna hvor babyen låg og sov. Helt oppe med veien i DEN eksosen. Da rant det over for meg. Sa veldig kvast hvordan hun oppførte seg og at jeg var møkkalei av all den klaginga. Og at hun hele tiden kom med råd som jeg ikke spurte om. Fikk beskjed da at jeg måtte tåle såpass. Og når jeg spurte hvorfor jeg sku finne meg i det, så fikk jeg beskjed om at hun ikke klagde... HVA F...var det da??? Noen som kan svare på det?? Beklager utbryddet, men måtte lette et trykk. Og vil tro at det er en stund til vi får se henne.. huff litt trist og nå når vi har så liten familie...
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 huff da:( Ikke noe kjekt.... Hun moren din oppfører seg som en svigermor....hehe! Forklar henne at ting har forandret seg siden du var liten og hun skulle passe deg. Hun har ikke noe med å blande seg i hva du gjør,med mindre du ber om hjelp.... Kjenner jeg blir litt hissig nå....
Slalotte Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Sånn er mammaen min også.. Men vet hun bare vil hjelpe.. Sier det på en litt frekk måte men mener det ikke.. Så vet vel alle mødre også det at vi er veldig sårbare når det gjelder at andre kommer med råd eller sier at vi kanskje kan gjøre litt annerledes.. Lett å føle seg som en dårlig mor når noen gir råd.. Bare sånn det er..
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Huff ja, kjenner meg igjen og føler med deg! Begeret mitt er fullt ifht min mor, og jeg orker ikke synet av henne for tiden. hun er her flere ganger i uka og hvis det går mer enn 3 dager mellom hvert besøk så er det alt for lenge! jeg er eneste familie hun har i nærheten, og hun er for tiden sykemeldt - så det virker som om det eneste livet hennes dreier seg om akkurat nå er å komme hit på besøk. Hun er også av typen som overlesser meg med råd, men har skjønt at det ikke nytter å kritisere meg heldivis Jeg bare lukker ørene og later som jeg ikke hører...
dolly29 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 sku bare ønske at jeg også klarte og heve meg over spydige kommentarer! Men det klarer jeg tydelig ikke. Føler jeg har bitt i meg ting siden babyen min ble født, men idag var det nok. Hun ble veldig fornærmet og forventer nok at jeg skal unnskylde meg, men jeg står for det jeg har sagt!! Får håpe det bedrer seg for meg og for alle dere andre med " vanskelige mødre/svigermødre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå