Gå til innhold

Hvordan oppdaget dere at dere hadde evner.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på dette fordi jeg flere ganger har opplevd ting som ikke kan forklares. Har fått hørt mange ganger at jeg har en veldig sterk intuisjon.

Har flere ganger drømt ting som viste seg å stemme. Da jeg var yngre, hadde vi katter. Opplevde flere ganger at jeg drømte en spesiell drøm, og når jeg våknet, var katten død. Jeg visst det med det samme jeg våknet hva som hadde skjedd.

Da jeg gikk siste året på gymnaset drømte jeg at jeg kom opp i muntlig historie, og hvilke emner jeg fikk. Jeg trodde ikke på drømmen, men den dagen vi skulle få beskjed, var jeg helt rolig. En annen jente i klassen spurte meg om jeg ikke var nervøs, og da svarte jeg at det var jeg ikke for jeg kom opp i historie. Sto som nr 3 på lista, og det første navnet som ble lest var mitt, og historie. Angra på at jeg ikke hadde "hørt" på drømmen da, ja.

For 3 år siden var jeg gravid. Hadde da en ekkel drøm hvor jeg drømte at dattra min drukna. Hun var så nær, men likevel kunne vi ikke redde henne. Jeg var livredd for dattra min på 4 år i to uker. Da var jeg på ultralyd og fant ut at jenta i magen var død, og hun hadde dødd 2 uker tidligere pga et virus.

I tillegg bare vet jeg ting noen ganger, uten at jeg kan forklare det. Jeg har visst kjønnet på alle ungene tidlig i sv.skapet. Dette er bare noe av det jeg kommer på nå. Lurer noen ganger på om det bare er intuisjon eller underbevissthet, eller om det er noe mer. Hva tror dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...