Gå til innhold

hva tjener en daglig leder nå til dags?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo helt an på hvilken, og hvor stor butikk det er! Kjedebutikker har f.eks. regnskap/lønn o.l. samlet, og butikksjefene har minimalt med slike oppgaver.. Dessuten er ofte deler av lønnen resultatbasert.. Sjefen i en liten kjedebutikk jeg jobbet i ( 5 ansatte, 4-5 mill i omsetning pr år), har 325 000 i året. Ingen relevant utdannelse, full ansinitet

Skrevet

Jeg jobber i en kjede, hvor jeg som er avdelingsleder (en av to) har rundt 360 (etter en god og etterlengtet lønnsøkning), så jeg vil tippe min sjef har mellom 4 og 500...

Skrevet

Mange faktorer som spiller inn, det er forskjell på daglig leder og butikksjef også. En daglig leder står oppført i brønnøysundregisteret som anvarlig for det firmaet/bedriften, så det er mest privateide butikker som har en daglig leder. I kjedene sitter som regel den daglige lederen på hovedkontoret, med ganske høy lønn, mens det er ansatt en butikksjef i hver filial som har mindre ansvar og mindre lønn...

Kommer også ann på omsetningen til butikken, størrelsen, antall ansatte osv.

Jeg jobber i en liten butikk, kjedestyrt, med 5 ansatte og en årlig omsetning på ca 4 millioner. Jeg har ansvar for personal, lokal annonsering, oppfølging av budsjetter, oppsett av vaktlister osv. Jeg tjener 310.000,- og jobber dermed ikke i en av de kjedene som lønner butikksjefene sine best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...