Slalotte Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg drømte en drøm for ca en mnd siden.. Jeg fikk venninna mi til å tyde den.. men vet ikke helt om det er sånn... Jeg drømte at jeg og to venninner gikk i en gate.. Vi møtte på to gutter og så han ene var en jeg var forelsket i på barneskolen.. Han begynte å prøve seg på meg (veldig tydelig for å si det sånn).. Neste jeg gjør er å se på forlovelses ringen min og så fram, da så jeg et stort hav (så stort at mang ikke kan se noe annet enn hav) og jeg sto på en stein og sa til meg selv "skal jeg gå videre eller ikke, jeg har ingen mann i mitt liv lenger" også holdet jeg på å kaste ringen i havet til jeg kom tilbake til den gata.. Og jeg sa "jeg klarer ikke å gi glipp enda".. Også våknet jeg..
___ Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 For meg høres det bare ut som du har litt hetta fordi du har forlovet deg. Du er litt redd for å binde deg. Tror det er veldig vanlig med sånne reaksjoner når du har tatt en besluttning som du forventer skal påvirke hele livet.
Slalotte Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Hmm.. Merkelig, var jeg som fridde.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå