Gå til innhold

noen fra Trondheim her:)?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo:)har ei jente på 3 år... noen her me jente i den alderen som kunne tenke seg å ha kontakt:)?er selv 24 år:)

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jeg er snart 25. har en sønn på 2år. og ei datter på snart 7mnd.

 

Er ikke innom på denne siden så ofte så send meg gjerne PM. =)

Skrevet

Er fra Heimdal. Har ei datter på 3 1/2måned. Er for det meste å finne på nettby under nick lanfear86

  • 1 måned senere...
Skrevet

Heisann:)

Jeg har en jente på tre år:)

Er 24 år:)

Send gjerne på en pm

  • 5 måneder senere...
Skrevet

Hei jenter, Er fra fossengrenda.

 

Har en sønn på snart 7 uker, og jeg er 22. hadde vært gøy å bli kjent med noen fler her.

 

Klem

Skrevet

Hei bor på Grilstad og har en gutt på 2 år å jente på 4 mnd. Jeg er snart 26 da. Hva med og ta barna med på Zitrus enj søndag eller noe?

Skrevet

Hei! bor på Byåsen, er 23 år og har en sønn på snart 5 mnd :)

  • 3 uker senere...
Skrevet

heihei :)

 

Jeg er 23 år og har en sønn på 2,5 år..bor på Hundhammeren. Blir gjerne med på Zitrus eller noe ja, gutten min storkoser seg der! Send gjerne en pm da =)

  • 2 måneder senere...
Skrevet

jeg er 20 å har ei jente som blir 3 i september, vi bor på byåsen, send gjerne PM

  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei dere :)

Jeg er 21 og har ei datter på 1 1/2 uke :)

  • 5 uker senere...
Skrevet

Hei :)

Jeg er ei jente på 22 år,som bor på Heimdal sammen med kjæresten og datteren vår som blir 2 år i November.

Hvis noen et intr,send gjerne en pm eller en ta kontakt på [email protected]

Skrevet

Jeg har ei jente på 5mnd og er selv 21 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...