tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har gått til innkjøp av nattlysolje for å prøve å få bukt med hormonoverbelastningen som skjer hver måned i pms-tiden. Jeg lurer på om noen vet når man må begynne å ta dem? Skal man ta dem før, eller holder det å begynne den uken man vet man har trøbbel?
Regnbuens barn™ . Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 >Trodde det var et tilskudd man skulle ta hele tiden jeg.. hver dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå