Gå til innhold

Frutrerende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er dagspasient på sykehuset noe som tilsier at han må møte opp klokka 8 om morran og så får han gå hjem når de er ferdige for dagen. Men fordi han er dagspasient så blir han hele tiden skøvet bakover i køen til tester. Andre får jo en time til entest og så blir den gjennomført da men han må bare sitte å vente så får de se om de klarer å gjøre testen den dagen.

I dag for eksempel har han møtt opp klokka 8 så har han sittet der på sin tildelte seng hele dagen da, bare snakket med en lege i 5 min som forteller hvilke tester han må ta når de får tid. Og ikke vet vi om han kommer hjem klokka 4 eller 8 eller om han må være natta over. absolutt ingen beskjeder.

Så kan ikke planlegge middag engang.

Når han jobber så vet man ihvertfall når han er hjemme.

Han skal helst ikke være alene her hjemme heller så jeg kan ikke bare ta barna våre å reise noe sted. Ikke at jeg orker så mye heller.

Ungene er sure og trassige i varmen. Jeg er sliten og lei. Og savner å ha mannen min å støtte meg til.

Og idag har han glemt mobil ladern og er tom for strøm så ikke får han gitt bekjed om han kommer/når han kommer heller.

Hadde han vært fullt lagt inn eller hatt faste tider å være der hadde det vært greit men sånn det er nå er det så frustrerende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at det er frustrerende. Rart at de ikke kan sette opp timer til ham for å ta tester. Burde ikke være så vanskelig å administrere. For en trasig situasjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...