Gå til innhold

Jeg skjønner ikke noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått uregelmessig mens siste 2 gangene, først noen dager for tidlig, og så ca en uke for sent. Har hele livet kunnet si at i dag kommer den, enten morgen eller kveld, og jeg har rett.

Jeg skjønner ikke noe pga dette og pga at jeg sliter med magen. Har unormale smerter/ubehageligheter. Hvis jeg legger meg litt fort ned på magen, så stikker det. Helt nederst i magen. Ellers innimellom også. Hm, åssen skal jeg forklare, det er mer som en blanding av ømhet/sårhet/hold enn stikking egentlig. ( Fikk noe j. vondt etter en orgasme her om dagen også, sorry detaljer)

Oppå dette har jeg så sinnsykt ømme pupper, noe jeg fikk flere dager etter da jeg skulle hatt EL nå ( som jeg heller ikke har kjent noe til de siste 2 mnd) Pleier aldri å få dette i forbindelse med mens heller.

Ellers vært mye svimmel og kvalm. Testa negativt for 2 uker siden.

Noen som skjønner hva det her kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en ny test:) Lykke til;)

Skrevet

Uten å si noe sikkert, symptomene kan sammenlignes med Endometriose. Man er ofte svimmel og kvalm, og har vondt under samleie (orgasme).

Kan jo også være du er gravid, men at HCG kommer sent. Ville tatt en ny test hadde jeg vært deg, hvis den er negativ bestill en time hos legen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...