LoveIsInTheAir<3 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Vi har fra før en liten jente som heter Helene Marie... Skal ha en liten gutt eller jente i slutten av august... Sliter litt med navn:) Hva synes dere om disse navna? Axel Jens Mats Truls Mons Matias Martin Fredrik Andreas Hans Jenny Nora Sunniva Karoline Eline Susanne Hva passer best? Har ikke tenkt å ha mellomnavn til babyen=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Mats/Axel eller Jenny/Nora er mine favoritter )
**¤¤** Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Axel Matias Fredrik Jens ( det er ikke mange som heter det i dag) Sunniva ( har alltid likt det navnet)
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Nora er veldig fint, men er ikke den rette til og spørre ;o) Axel er også fint!
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Hans likte jeg! Sunniva og Nora(men "alle" heter jo Nora for tiden, så derfor bare Sunniva)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Axel eller Martin ;-) Nora eller Karoline. Fine navn!
partyoffive Skrevet 29. juli 2008 #12 Skrevet 29. juli 2008 Hvis det blir en jente - helt klart Helene & Sunniva!!! 2 klassiske vakre navn som passer flott sammen. Hvis det blir en gutt synes jeg Martin ville passet fint. Ellers så synes jeg at Mons, Jens eller Hans rett og slett kunne vært veldig klassisk, flott til et tradisjonelt navn som Helene. Helene & Sunniva Helene & Martin Helene & Mons Helene & Jens Helene & Hans Helene & Axel ble veldig 'feil' i mine orer. Syntes ikke Axel passet til et så klassisk navn som Helene.
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. juli 2008 Takk for fine tilbakemeldinger=) Jeg liker best Martin og Hans... Og Karoline av jentenavna... Mannen min heller mer mot Axel og Andreas.... Og Eline.... Så prøver å finne noe vi kan bli enig om, ikke lett!! Vil gjerne ha flere meninger=)=) Takk.
♥2 små gull♥ Skrevet 29. juli 2008 #14 Skrevet 29. juli 2008 Jens syntes jeg er veldig Stoltenberg.... er vel lite trolig at han fortsatt er statsminister når din sønn begynner å interessere seg for nyheter, men allikevel... Av disse liker jeg best Mathias eller Fredrik, og Jenny eller Eline.
prebs Skrevet 29. juli 2008 #17 Skrevet 29. juli 2008 Aksel -flott, men skrevet med K Jens - fint Mads - liker det veldig godt, men skrevet med D Truls - koselig Mons - ok Mathias - flott, men skrevet med H Martin - fint Fredrik - liker det veldig godt Andreas - fint Hans - veldig pent Mange fine navn! Mine favoritter til Helene er Fredrik og Hans. Jenny -ok Nora -nydelig Sunniva - vakker klang Karoline - et veldig flott navn Eline - liker det veldig godt Susanne - ikke glad i Mange fine navn her også. Mine favoritter til Helene er Nora og Karoline.
prysseluskan Skrevet 29. juli 2008 #18 Skrevet 29. juli 2008 Mange fine navn, jeg synes Jenny og Jens passer fint sammen med søsterens navn. Deretter Nora og Axel.
En Prins + Prinsesse Skrevet 29. juli 2008 #19 Skrevet 29. juli 2008 jeg likte bare to av navnene.... fredrik og susanne!!
Leirha Skrevet 29. juli 2008 #20 Skrevet 29. juli 2008 Je likte best Fredrik og Karoline. Passer bra til første jenta også.
Sånn kan det gå Skrevet 29. juli 2008 #21 Skrevet 29. juli 2008 Vi har en Hans og så har vi en som har Martinus som navn nr. 2. ;-) Martinus-navnet er faktisk en oppkalling etter en kar litt bak i slekta som het Hans Martinus. :-)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #23 Skrevet 29. juli 2008 mats var det navnet jeg likte.. ingen av jente navnene
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #24 Skrevet 29. juli 2008 Axel Jens - nope Mats - tja Truls - nope Mons - nope Matias - ja Martin - ja Fredrik - tja Andreas - JA Hans - nope Jenny - nope Nora - ja Sunniva - ja Karoline - nope Eline - JA Susanne - tja Hehe, endte opp med Andreas og Eline jeg:)
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 29. juli 2008 #25 Skrevet 29. juli 2008 min bestemor gikk deverre netopp bort, og hun het Helene Marie.Det er et nydelig navn,og jeg skal kalle opp datteren min etter henne.Det blir Lea Helene da, sønnen min heter jonathan.Synes ikke det er såå viktig at navnene passer perfekt sammen.Ta det man liker best selv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå