Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Da var jeg tilbake allerede, etter SA i dag:( Det ble en kortvarig glede, fant ut at jeg var gravid på fredag.. Dette blir en trist dag, men vi har heldigvis masse familie rundt oss, og vi prøver å se fremover! Tenker på at nå vet jeg i hvertfall at jeg kan bli gravid, det er en mager trøst, men det hjelper! Ser frem til den dagen jeg sitter med et nurk i armene!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg vil bare sende deg en stoor trøsteklem!!! Livet kan være så utrolig urettferdig noen ganger:'-( Ta godt vare på hverandre i denne tunge tiden. Krysser fingrene for at du blir gravid igjen med én gang, og at spira blir der i 9 mnd!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Huff så kjedelig. Håper du kommer deg fort videre! En annen trøst er kanskje at det antageligvis var noe galt. Klem
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Tusen takk til dere begge! Ja, vi har heldigvis hverandre! Og nå som jeg føler jeg har fått det på en litt mer avstand ser jeg jo at jeg er heldig som bare blir gravid etter så kort tid, å få barn er jo ikke noe selvfølge! Nå vet jeg at vi er i stand til å få baby, og at denne sannsynligvis ikke var levedyktig. Neste gang er det kanskje vår tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå