Gå til innhold

i uke 19 med morkaka foran..kjenner jo INGENTING:o(!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har kjent noe før, men de siste ukene har jeg ikke merket NOE!!!! Jeg blir så ...¤"&¤"¤#(/%/%/&%& :o( !!!!!!!!!!!

Men det er vel helt normalt når man har morkaka foran eller????

Jeg vil jo merke at jenta er der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg... Har også morkake foran, og kjenner ingenting.. Er i uke 21, og har aldri kjent et eneste spark:-( Gleder meg til det endelig kommer!!!!!!

Skrevet

Jeg har morkaka bak, og kjente ikke spark før en par dager siden. jeg er 20+4. Så dette er nok helt normalt. Spesielt med morkaka forran.

Skrevet

Det kommer nok snart. Med minsta hadde jeg morkaka på fremsiden, og begynte å kjenne utenpå i uke 21 tror jeg det var. Er vel ca like langt som deg nå, termin 20 desember. og vi kjente de første dparkene utvendig natt til i går. Nå er morkaka på baksiden:) Skjer nok snart skal du se:)

Skrevet

Kjente ikke noe før uke 21, men nå har jeg kjent hver dag de siste 4 dagene :D Har også morkaka forann!

Skrevet

Synes da tydelig jordmor sa at jeg hadde morkaka foran jeg også, men jeg kjenner masse spark, og det kan også kjennes utenpå magen (mannen min kjente det i går). 21+2

Skrevet

Jeg hadde morkaka foran sist, og i uke 21 begynte jeg å bli veldig utålmodig. Kjente små spark først ut i uke 21, nesten 22. Det tok noen dager før jeg innså at det var babyen jeg kjente. Det kommer nok skal du se. Nå er kaka bak, og duverden for en forskjell, men så er jeg jo andregangs nå også da. Spark fra uke 16 nå, og hver dag etter første gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...