Trulte76 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Har magen deres vært forskjellig? Jeg har likssom aldri hatt tru på det før. Men mine to første var jenter da hadde jeg spis mage, som pekte litt oppover. Den i magen nå er gutt, og magen er rundt og ikke peker oppover. Så med meg har jentemagene vært spisse og guttemagen rund. Noen adnre som har hatt forskjellige mager når det har vært forskjelllige kjønn?
AL78 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har en gutt og ei jente fra før og magen var lik med dem begge. Nå venter jeg jente igjen og magen er helt anderledes denne gang. Min er lav og spiss nå. Var høy og rund når jeg gikk med de andre.
Mamma til to tette Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Ja det må være noe i dette for alle kommenterer at jeg også har helt annerledes mage denne gang. Som dere sier så spiss med jente og mer rund med gutt. Merkelig! I tillegg var jeg bare bittelitt kvalm med gutt og syyyykt kvalm med jente.
jente Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Det du skriver stemmer på meg.. Første barnet var en gutt og jeg hadde en mage som man så godt når jeg gikk bakfra,,, Mens med nr 2 som var jente var den helt anderledes, og vi venter en jente nå og den er spiss og liten på en "måte"...
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Har hatt lik mage i alle 3 svangerskapene, typisk guttemage. Fikk først jente og venter nå gutt nr 2..
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Med første så var magen veldig rundt hele, la på meg på hoftene. Da syns det ikke så godt at jeg var gravid, ejg er stor fra før. Det var jente. Med nr 2 så var magen bare forann, så godt at jeg var gravid. Det var gutt. Syns jeg har lik mage som med nr 2 nå og de har sagt de tror det blir gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå