Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har aldri lest maken til drittslengning, ukvemsord og aggressive skriverier som her inne. Er det folk som har alvorlige problemer? Jeg kan ikke begripe hvor alt dette sinnet kommer fra. Det er ikke sunt å være så forbanna hele tiden. Og jeg blir oppriktig nervøs for barna til en del av dem som skriver her. Kan noen fortelle hvorfor de er så enormt sinte?
blond Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Vi er ikke så sinte eller uhøflige på http://www.barnetmitt.com/forum/messagelist/4920
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Hihi, der inne er jeg allerede temmelig aktiv Mye hyggeligere der. Men må inn hit og lese noen ganger. Selv om jeg angrer hver gang...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 agressivitet kommer fra et land langt langt borte.. I dette landet bodde det små jordtroll i gamle dager.. disse trollene levde i små hull i bakken og minglet sjeldent med storfolket.. da det ble sagt at storfolket var av den snille arten. Jordtrollene levde av å kjefte og smelle for hver minste ting.. og det går fremdeles gjetord om de værste banneordene.. Etterhvert døde de ut disse små skapningene.. for det var så dårlig stemning at de ikke ville formere seg lengre.. Bortsett fra ett lite jordtroll som bega seg ut i den store verden.. Til slutt slo han seg til ro på et lite sted som kalles for BIM.. og her formerte han seg rikelig.. Og nå lever han lykkelig der, med viten om at det var han som førte slekta videre.. Snipp snapp snute...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Sikkert et par som hadde en dårlig oppvekst eller noe:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå