Leirha Skrevet 29. juli 2008 #26 Skrevet 29. juli 2008 Teller om du har testet flere ganger når du fant ut du var gravid? Jeg testet 2 gnger hver ang, så det er jo fire der da. Hvis vi ikke teller med de så har jeg testa 6 ganger. 2 av de var jeg gravid, takk gus for at jeg ikke va gravid de andre gangene!!!!!
SOMMER :) Skrevet 29. juli 2008 #28 Skrevet 29. juli 2008 5 ganger- 4 av dem var jeg gravid. Men har mistet to ganger.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #29 Skrevet 29. juli 2008 Har testet mange ganger, men ved bare 4 "anledninger". Må kanskje forklares litt ... Første gangen hadde jeg glemt pillen og testet bare for å være sikker på at ingenting var skjedd. Neste anledning var da vi prøvde på småen. Da ble jeg gravid i 1. pp, men testet litt tidlig, så positivt også noen positive til for sikkerhets skyld. Anledning nr. 3 så hadde jeg spiral og syntes det var rart at mensen var ei uke forsinka, men den ble neg. og jeg fikk mens dagen etter. Siste anledningen var mnd. etter anledning nr 3... da var mensen forsinket igjen, og jeg tenkte at jaja, det blir dyr prevensjon om jeg må drive og teste hver mnd ;-) Men da var den blitt positiv, og da måtte jeg atter engang teste en gang til for sikkerhets skyld. Så grunnen til at jeg har kjøpt så mange tester er jo fordi jeg ikke stoler på positivt resultat ... ikke fordi jeg tror jeg har blitt gravid så mange ganger :-)
Bella Swan Skrevet 29. juli 2008 #30 Skrevet 29. juli 2008 Vett ikke hvor mange ganger, men har testet posetivt 4 ganger, men mistet en gang.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. juli 2008 #31 Skrevet 29. juli 2008 Testet 4 ganger (ene gangen funka ikke testen) når jeg ble gravid med junior.. Nå i det siste har jeg testa 2 ganger, da jeg hadde mistanker om graviditet.. Ville da teste pga spiralen, så ikke jeg gikk gravid med spiral..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå