Gå til innhold

Hva gjør dere i varmen i dag da damer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gjort så mye, slappet av og spist en god lunsj. Så ryddet litt i huset.

Mannen min tok med barnene våre på Frognerbadet, så der har dem vært siden i dag tidlig.

Det er helt stille i huset, og det er litt "merkelig" på en måte.

Ellers har jeg mye vann i kroppen, og jeg drikker og drikker men det virker ikke som det er nok for det..

Det er godt med sol og sommer, men jeg holder jeg mest inne eller jeg sitter ute på terrassen i skyggen, og noen ganger føler jeg det som at det er varmere inne en ute,,,

Men, man skal jo ikke klage heller...

Ha en fin dag videre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ;) jeg sitter fremfor pcn , med radioen på og saftflaska på siden av meg ;) hihi vente på samboer skal komme hjem fra jobb så vi kan bade i elva ;)

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg på jobb, forann pcen, og venter på litt motivasjon..Egentlig helt greit å jobbe nå, da har jeg en "unnskyldning" for å være inne. (jaja, det er jo like varmt inne som ute..) Jeg orker rett og slett ikke å være ute i varmen, sliter litt for tiden... Skal jeg være ute må jeg finne meg en skygge fortere enn fy.

Ellers bruker jeg tiden på å drikke masse, og "snakke" med magen. Tulla sparker og beveger seg masse der inne, og jeg klapper henne forsiktig tilbake. Føler vi to lever litt i vår egen lille verden, min kjære for ta del i den når han måtte ønske det da :-)

Prøver å ikke klage over varmen, jeg elsker sommer og sol, men akkurat nå er det litt uutholdelig, så lider i stillhet, nesten....

Skrevet

Huff. Sitter inne. Har vært mye på stranda forrige uke, men blir bare for sliten. Og med varmen hovner jo beina helt opp. Nytt for meg. Aldri hatt det sånn før. Synes alt er tungt nå.....To dager til termin

Skrevet

jeg veksler mellom å sitte ute i storebrors lille badebasseng til avkjøling..måtte på europris i går og kjøpe et lite som det er plass til på terrassen,perfekt:)ellers sitter jeg inne med vifta på og masse slush/isbiter:)ellers må jeg si at jeg håper det ikke kommer uventet besøk da jeg sitter i bare bikinien,inne som ute,sikkert et flott syn,hihi:)

Skrevet

Sitter på jobben, og her er det stille og ingenting å gjøre...vel, motivasjoenen til å finne på noe er iallefall ikke her. Så gleder meg til jeg kan dra hjem og legge bena høyt - merker de blir hovne i varmen....Har ennå 7 uker til termin, så håper det er pga varmen at jeg sliter litt...

Skrevet

ligger inne. skulle egentlig shoppe i dag, men korsryggen streiker:P merket det da jeg skulle gå den 10minutters "lange" turen til matbutikken, så shopping i dag er visst bare å glemme. år kose meg på sofaen da hihi

Skrevet

nå har jeg og guttungen akkurat kommet tilbake fra stranda... er ikke så veldig kjennt der vi bor, så i dag tok vi en sjans og kjørte litt rundt, og da fannt vi en plas vi ikke har vært på før... kjempefint å være ved vannet i dag! ikke like enkelt for mor å få slappa av eller bada med en 3åring, men det er bedre enn å være hjemme.. på stranda kan jeg jo sitte å se på mens han leker og vasse sammen med han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...