**¤¤** Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Ikke vi. Eller rettere sagt sambo har ikke det. Han har passet på barna mens jeg jobber og han skjemt de helt bort. De har fått lov til å sove når de vil. Står opp når de vil. Spiser hva de vil. Han har rett og slett skjemt de bort. Hvordan er deres sambo/mann når de skal ha ansvar for barna helt alene uten innblanding fra mor? Må dere fortelle han fra A - Å hva de skal gjøre eller lage timeplan til han? Vi har felles barn.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Trenger ikke gjøre noe - her er rutinene godt innarbeidet etter 3 år. Men da han skulle ha perm med henne da hun var ca 1 måtte jeg skrive ned litt ) Bortsett fra uka i syden hvor middagen ikke ble servert før 7 og det var barneklubb til 9 har rutinene blitt holdt sommern gjennom, uten de store problemene ) Spiser ikke til faste tider, men med faste mellomrom.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Snuppa har vi ikke hatt rutiner på, ho er snart 4.. lagt seg i 21-22 tiden, avhengig av hva vi har gjort, og stått opp når hun vil (som alltid er tidlig nok). Minsten har vi fulgt, sånn ca.. Gubben er flink ) Han gjør som vi pleier! Vi har 1 barn felles...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Rutiner ha vi ikke hatt masse av i ferien, sønnen ha fått vært oppe senere enn vanlig - sovet lengre om morgenen. Maten er ikke spist til faste tider, men når vi ha hatt lyst på mat. Is hver dag, brus/godteri på andre dager enn lørdager.. Men vi ha en som er flink til å vite forskjell på hverdag og ferie.. Så når han begynner i bhg igjen, så går vi tilbake til de faste rutinene.. Jeg ha aldri skrevet liste til min samboer om hvordan ting skal gjøres, og kommer heller aldri til å gjøre det. Han er såpass oppegående at han klarer og finne ut av ting selv, og skulle han gjøre ting litt annerledes enn meg - så gjør det ingen verdens ting.
**¤¤** Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Kanskje det er bare jeg som overeagerer?! Vet at jeg er en ordentlig hønemor, så jeg skal kanskje bare slapper av og bare la de nyte at det er sommer, sol og varme. Vi har hatt akkurat det samme som deg, så jeg ble litt urolig. Godt at det er flere oss. Det er første dag i barnehagen i dag, så kanskje vi blir flinkere da???
mamma`n til nurk Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Rutinene har gått litt i vasken her av ulike grunner.. Først pga samlivsbrudd og masse tid hos mamma, så pga familie fra "down under" er på besøk, så når snuppa kommer hjem fra pappa(han har hatt perm) så drar vi på besøk på ettermiddagen. MEN nå er snuppa bare 4 mnd, og sover godt uansett hvor hun er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå