~~Sofapoteten~~ Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Gleder meg som en unge til den kommer ) http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=196936
**¤¤** Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Stillig:) Hvor mye ga du får den? Si fra hvis du er veldig fornøyd med den. Kanskje jeg bestiller samme også. Trenger en laptop.
~~Sofapoteten~~ Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Den koster 3.500,- Tror den er helt grei til mitt bruk, er ikke så super avansert pc-bruker ;o) Så har den jo fått bra tester..
**¤¤** Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Oi, det var billig. Så at den fikk seks i terningkast. Hvor har du bestilt den?
~~Sofapoteten~~ Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2008 Har bestilt den fra Netshop.no. Håper det ikke drøyer så lenge før jeg får den..
*lilleFrøkenSta* Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har den maskinen, og GLED deg den er SUPER!!!
*lilleFrøkenSta* Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 Har den typen som kom ut for ett halvt aar siden, og den er bare fenomenal. Helt saert til og begynne med for den var saa liten, men naa syns jeg alle andre pc er kjemper;-) Og saa passer den jo perfekt i stellebagen! hihi...
ZZzZzzZ Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 er litt redd for at den skal føles for liten jeg... hehe men det er jo bra!
metaMORfose Skrevet 29. juli 2008 #12 Skrevet 29. juli 2008 Dere som har denne typen.. ser dere godt på skjermen? Blir ikke teksten veldig liten? Og tastaturet? Kunne godt tenkt meg en, men må vite litt først ))
baby3### Skrevet 29. juli 2008 #13 Skrevet 29. juli 2008 Hvordan er lagringskapasiteten ift bilder og musikk på denne? Noen som har erfaringer rundt det. Hvordan ville det vært å skrivd oppgaver i word på denne, for en kommende deltidsstudent? Blir den for liten til det tro..
Mamsen87 :) Skrevet 29. juli 2008 #14 Skrevet 29. juli 2008 Woow! Den var knallfin i rosa da!!! Jeg får snart engangsstønaden! Du må si om du blir fornøyd!
indigo76 Skrevet 29. juli 2008 #15 Skrevet 29. juli 2008 Åhhh... rosa... Og så liten og kjekk! Nå ble jeg også fristet.... Men blir ikke skjermen veldig liten, eller er det bare en vanesak? Hvis man skal se litt film og sånt på den da?
*lilleFrøkenSta* Skrevet 29. juli 2008 #16 Skrevet 29. juli 2008 Minnet er ikke saa stor paa den, men jeg har kjoep ekstra minne. Aa skrive mye paa den synes ikke jeg er noe problem, heller ikke se paa tv eller film. Det som jeg synes er tungvidt er aa lese lengre avhandling paa den, men det printer jeg bare ut. Selvsagt er skjermen liten, men det er en vanesak. Det eneste som er litt irriterende er at en av og til ikke faar opp hele side paa nettet, men dette regner jeg med er bedre paa de nye siden dem er stoerre. Jeg har hatt den i ett halv aar naa og elsker rett og slett den og kunne ikke tenkt meg en bedre maskin;-) Saa gled deg til ROSA maskin, jeg syns den er raa lekker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå