Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! er det slik at symfusemålet skal måles på kvar kontroll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hvertfall blitt gjort det på meg på hver kontroll siden jeg var 24 uker...

Skrevet

jeg var hos legen idag(ferievikar) og han viste ikke engang hva kynnere er for noe, han trodde jeg mente at jeg kjente mye spark når jeg sa jeg hadde hatt mye kynnere i det siste..

så spurte jeg han om han ikke skulle "måle" magen, men han mente jeg var komt for kort i graviditeten til at dette skulle gjøres(er 28+4) og at det skulle være samme person som måle hver gang(jeg går til kontroll hos jordmor)

Skrevet

Nei gud! Dette skal du gjøre hver gang, det er jo slik legen/jm ser at babyen vokser i magen. Hadde du stådd stille eller gådd betraktelig ned på sf målet hadde du blitt sendt til føden for ul.

Skrevet

ja var det jeg trodde jeg åsso, det er 1 mnd til jeg skal til jordmor på kontroll da.. burde jeg dra til fastlegen min når han kommer tilbake fra ferie om en uke?

Skrevet

Ja gjør det. Så slipper du å tenke på at noe skulle vært galt:o) Det er jo bare å fortelle han/henne hvordan det gikk på forrige kontroll så får du helt sikkert en ny time:o)

Det ville jeg i hvertfall ha gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...