Gå til innhold

respekter vår mening og!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns det er så rart at vi jenter alltid skal respektere det at gutta ikke vil ha barn eller ikke er klare riktig ennå! hvorfor kan ikke de respektere det at vi er klare og vil ha barn..??? kan i alle fall klare å høre på hva vi har å si og hva vi tenker og mener?? må ikke mene det samme men trenger jo ikke å reagere med å nesten havne i sjokk fordi man nevner barn...

syns det er merkelig jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mannfolka blir senere klar enn oss kvinnfolk.. sånn er det bare, og sånn vil det alltid være...

Skrevet

det er jo vi som skal ta den endelig avgjørelsen uansett, så jeg synes egentlig litt synd på de menn som ikke vil ha barn, men blir påtvunget det. de blir jo klar etterhvert de også selvfølgelig, ting tar litt lengre tid. de greier ikke få det nære forholdet som vi har til livet som vokser inni oss. av og til får de ikke kjenne farsfølelsen før etter fødselen. og DET må vi kvinner bli flinkere til å ha forståelse for. rett og slett...

Skrevet

er klar over at gutter bruker ofte mer tid på og bli klare og det har det så klart all rett til:) ikke noe galt i det. det jeg syns er så synd er at vi skal godta hele tiden at de ikke vil, og vi skal ikke prate med de om det at vi kanskje har en annen mening og har lyst på barn. så klart skal vi ikke presse på de vår mening, men må være lov å prate med den man er glad i og bor sammen med, og vil dele livet sitt med om hva man tenker om ting som er viktig for en uten at det skal være galt. såklart har gutter lov til å si at de ikke er klare, men da må vi få lov å dele det med dem at vi har lyst og er klare.

detta blei vel litt komplisert, men det jeg vil frem til er at vi må ha lov til å dele med guttene at vi er av en annen mening og det må de respektere akkurat som vi skal respektere at de ikke er klare:)

dette gjelder jo så klart ikke alle, er jo mange jenter som ikke er klare for barn og mange gutter som er klare...

hoff, dette innlegget ble bare vanskelig å forstå... men håper noen forstår hva jeg mener:)

Skrevet

Skjønner hva du mener:)

Alt i alt bør det være gjensidig respekt. Men kvinnene har fordelen av få det siste ordet uansett. Mannfolkene trekker alltid det korteste strået i avgjørelsen. Dette vet de innerst inne, derfor synes jeg det er dumt at ikke flere menn tar prevensjon mer seriøst. Mange kan være etterpåklok, men da er det som regel for sent:) Der og da teller det mer å bade uten sokker enn å hindre en uønsket graviditet:P

Skrevet

bra sagt:) var akkurat det jeg prøvde på en veldig vanskelig måte å få frem:)

bra det er andre her som er flinkere enn meg til å prate for seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...