Gå til innhold

i dag har jeg hørt babyen:D!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at det faktisk var en hjertelyd å finne der inne :) Jeg EEEER så glad. Har jo vært litt nervøs for at hun ikke skulle finne no:) Nå er jeg så hoppende glad atte... Gleder meg ENDA mer til å bli mamma! Å samboer var med og han ble også så glad og letta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. så artig!! hvor langt på vei er du? jeg skal til legen i morgen og vil veldig gjerne høre hjertelyden. er det doppler de bruker og er det vanlig at de har det hos fastlegen? er 16+6 i morgen forresten.

Skrevet

Er 17 uker akkurat i følge jordmor og lege... Selv tror jeg at jeg er litt kortere... Så det er stor sjangse for at de finner lyden:) Men jordmor sa at det hendte hun ikke fant den, men da måtte vi ikke bli redde. Fikk ikke hørt så lenge på hjertelyden, for den lille luringen stakk av... hehe... Svangerskapstilbudet hos jordmødre er blitt ytterligere kuttet ned her i kommunen, så hun sa at de neste 2 kontrollene måtte være hos fastlegen, og her skulle legen lete etter forsterlyd, så jeg tror nok fastlegen din har en sånn ting som hun brukte (veit ikke om den kalles doppler)...

Skrevet

jeg hørte og hjertelyden idag:D og jeg er straks på vei inn i min 15.uke!..

Det var en deilig følelse å vite at det heelt sikkert er noe inni der, og hjertet banka superfort! moro, moro! ..tok litt tid før legen fant det, men gla hun tok seg god tid. - åh, tenk så gøy det blir med ultralyd a!

Skrevet

Heisann cant`t wait!

Jeg er også 17+0 idag - foreløbig termin 8 januar;)

Jeg har babywatcher, så hører hjertelyden når jeg vil, kjempekjekt! Finner hjertelyden med en gang.. ;)

Skrevet

Jah.... Terminen er i følge jordmor 8. januar her og:) En helt utrolig god følelse å høre hjertelyden. Gleder meg vannvittig til ultralyd nå! Har du vært på tidlig ul? Jeg har ikke det...

Skrevet

Har vært på tidlig ul ja, da jeg var 13+1 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...