Gå til innhold

skal bebin ligge hardt elle mykt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamma sa at jeg og min bror sov i baggen til vogna om natta , hadde bare et pledd som madrass ...?? jeg har sprinkel seng med madrass, men det skal stå på barnerommet , så derfor lurer jeg på om flere bruker "mammas metode" .. altså , en bagg med pledd som madrass...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil nok bruke vogna på dagen i begynnelsen iallefall bagen. Og senga om natta.

Skrevet

kan man bruke baggen om natta å tro? skal du ha madrass i vogna eller pledd?

Skrevet

Hei,,

Jeg skal bruke sengen med madrass om natten og vongen på dagen,,

Det har jeg gjort med de to andre og kommer til å gjøre det samme med nr 3,,,

Jeg har alltid syntes det har vært en fin "ting" å skille mellom dag og natt,,,

Men, det er min teori, og ikke et fassitt svar...

Du må gjøre det du mener er rett, du kommer til å få mange forslag, og ta det du mener er riktig for ditt barn;)

Skrevet

Planen vår er å bruke bag'en på natta de første ukene. Vi har ikke plass til sprinkelseng inne på vårt rom, så da blir dette løsningen helt i starten:-)

Skrevet

I bruksanvisningen til vogna vår sto det at den ikke måtte brukes som seng, men husker ikke om det sto hvorfor.. Kan jo være flere grunner til det.

Skrevet

vi skal også ha vognbagen på dagtid og sengen med madrass på natten,men til å begynne med regner jeg med det blir samsoving med babyen....tenkte ei stund på å kjøpe vugge til å ha i stuen på dagtid,hadde det til førstemann men den ble så lite brukt at denne gangen satser vi på vognen og mange,lange trilleturer:)

Skrevet

Vi skal bruke mykbagen til vogna som soveplass de første ukene. Den er jo lun og god, og har lagt et tykt, myk fleecepledd nedi bunnen. Kommer til å legge et dynetrekk over, slik at det blir svalt og godt, spesielt om denne varmen holder seg! Pledd eller dyne over, alt etter temperaturen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...