Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et par av svarene dine og fikk en veldig god følelse på deg. Kan du se på meg, jeg har god intuisjon selv og om du kan bekrefte det er det fint.

Jeg lurer på resten av svangerskapet, går alt like lett som nå? Jeg har og en følelse av at når fødselen først setter ordentlig inn at det går fort, stemmer det? Hva ser du ellers rundt fødselen?

Termin fra ultralyd er 23, menstermin er 28. desember

Får du opp noe annet rundt oss, er jeg åpen for alt

Jeg 010270

Han 140775

Gode tanker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk til deg som dytter. Blir litt paff når noen gjør noe uoppfordret, men vil bare takke deg. Har en følelse av at vi har hatt kontakt. Tusen takk, ikke bare fordi du dyttet, men at det er gode tanker bak en slik handling

Gode tanker til deg anonym.

Skrevet

Hei Mette Elisabeth! :-)

Ja, her kan jeg ikke gjøre annet enn å bekrefte! :-) Din intusjon og magefølelse er usedvanlig korrekt. Vær oppmerksom på at hormoner kan spille deg et puss, utenom det så er det bare velstand hos deg og dine. Det skyldes mesteparten av din positive holdning, så pass på å holde den i vanskeligere situsjoner, som f.eks ved slutten av svangerskapet. See no evil, hear no evil, speak no evil, ikke sant? :-) Fødselen går av samme grunn fint, men den ser lang ut, kanskje du også blir sendt hjem fra sykehuset fordi det tar tid, for så å komme tilbake senere. Men alt i alt en fin fødsel, mye pga at du er så godt forberedt og erfaren. Ellers så ser jeg at du får venner veldig lett, og har mange gode venner. Vennene dine er heldig som har deg, så de holder kontakten selv om du har flyttet. :-)

Du er veldig kunnskapsrik, og er en ressursperson. Kanskje du er utdannet innen helse? Eller kanskje du burde vært det? :-)

Gode tanker fra Slisha :-)

Skrevet

Takk. Jeg er utdannet innen helse, jeg er naturopat (naturmedisiner og ernæringsterapeut). Jeg elsker å gi kunnskap jeg har opparbeidet videre til andre, gratis.

At det blir en lang fødsel det får så gå, men jeg hadde denne veldig sterke følelsen av at når jeg er åpnet opp de første cm så skjer det fort. Har født to ganger før, begge uten noen smertelindring. Men ved siste fødsel ble vannet tatt og det var pressrier i 2 timer, satte en støkk i meg, så jeg ordner og styrer noe forferdelig med hodet mitt slik at alt skal være klart til å bli en fantastisk opplevelse denne gangen. Hadde en helt fantastisk fødsel første gang. Mens nr. 2 der fikk jeg virkelig kjent på kreftene mine, og det sitter litt igjen. Jeg vet jeg kommer til å være sterk på slutten, alt negativt får fullt spillerom nå, også blir det innhentet av styrke etterhvert. Takk for at du tok deg tid.

Jeg kommer til å gi av alt jeg har opparbeidet senere i livet, mye sterkere enn nå (siden jeg har barn). Jeg vil stå der for de som trenger det.

Gode tanker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...