tingeling87 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 jeg så på en leilighet på finn.no i går og var den første som ringte på den. jeg sa at vi var veldig interesserte i den og vi kunne komme på visning i morgen. jeg sa at vi høyst sannsynlig ville ta den. dette var greit og han skulle ikke leie den ut før vi hadde vært og snakket med han. men så ser jeg nå at han har økt leien med 1000 kr i mnd! er ikke det litt frekt? jeg spurte til og med om leien var 6000 i går og det sa han var riktig. vi venter en liten i januar og må ha større plass, gjerne nær skolen. dette var helt perfekt for oss, men nå har det blitt litt for dyrt.. er så irritert nå!! kommer ikke så mange fine leiligheter her i området som passer så bra for oss:( måtte få ut litt frustrasjon nå for dette var kjedelig..
Mamsen87 :) Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Jeg syns det er useriøst! Vi var med på noe av det samme for litt siden. Vi så på en til 6000kr, men da vi kom på visning (var felles visning med noen andre par også) så lå det en lapp vi skulle fylle ut.. Det ene spørsmålet var "Hvor mye er du villig til og betale i måneden?".. Man er jo såklart villig til og betale det som står i annonsa når den blir lagt ut. Dagen etter så hadde han bare skrive 7500kr på annonnsa på finn.no..
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Hvis han sa 6000 så burde han holder seg til det. Han prøve seg fordi han vet at dere er interessert og tror derfor du går med på det. Jeg hadde snakket med han å spørre hvorfor han plutselig fant på å sette opp husleie så mye, og til og med etter at han hadde informert deg igår. Jeg hadde være svært skeptisk til å leie fra han, hvis han setter opp husleie på den måten kan man bare lurer hva annet han kan finne på å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå