stratosen_er mamma_ Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Heisann alle dere flotte og kjekke jenter.... nå vet jeg ikke hvor mange av dere som var her når jeg "streva" som fortsatt er her enda...men jeg vil ønske gamle og nye medlemmer på bli gravid en riktig god og fruktbar sommer.....jeg har nå bare 3dg igjen før jeg får se mitt lille nurk og jeg både gleder og smågruer meg litt....skal ta ks på fredag.... Ville bare si at selv om d finnes mange tunge stunder så kommer de gode også...jeg hadde en fryktelig vond sommer i fjor....skulle blitt mor i fjor sommer men mista i jan....ble gravid i april men mista igjen i mai...og sommeren 2007 ser jeg ikke tilbake på med så mange gode minner...jobba meg halvt ihjel, fikk en skikkelig nedtur i ferie og alt var vondt...men d kom lysere tider...i des var d positiv test og nå sitter jeg snart med en liten i armene.... jeg håper av hele mitt hjerte at dere kommer snart etter meg.... hilsen en fødeklar jente som svetter i varmen:)
doffine Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Dæven som tiden flyr... er jo nesten som i går du sa du var gravid jo.)))
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Tusen takk for koselig sommerhilsen! Godt å høre at de gode stundene kommer. Helt utrolig hvor fort tiden går, jeg synes heller ikke det var lenge siden du fikk positiv test. Masse lykke til på fredag, kos deg masse med den lille babyen din:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 jo tiden har gått fort spesielt nå på slutten føler jeg...de første mnd var tunge da jeg var redd for å miste igjen.... Tusen takk for lykkeønskninger.... håper dere kommer snart etter....unner dere det av hele mitt hjerte:) klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå