Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle driver og maser om vi har navnet klart! Hvem sin sak er det egentlig? Jeg for min del vil gjerne SE babyen før jeg bestemmer navnet da.. har heller en liten liste med navn,.. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samma her. vil se henne først. men er nesten sikker da=)

Skrevet

Er vel ikke så rart at folk lurer på hva h*n skal hete vel?

Vi har det ene navnet klart,litt uenige om mellomnavnet enda.

Kan jo være vi ombestemmer oss når vi får se henne,men vi har en plan;-)

Skrevet

har hatt navnet han klart kjempe lenge vi <3

Skrevet

Jeg har navnet klart jeg :) Hadde jeg emd de to andre også.

Da visste jeg ikke 100% kjønnet, men nr en ville jeg ikke vite. Men hadde et av hver klart.

Nå vet jeg det blir gutt, og hva navn han skal ha.

Skrevet

jeg og samboeren min må nok hilse på gutten før det blir noe navn;) orker ikke å stresse med det, og dess mer venner og familie spør, dess mer oppgitt blir jeg. vi har så mye annet å tenke på, navne valg har liksom havnet litt langt bak i rekka. men kanskje når vi er ferdige med å pusse opp så har vi kanskje muligheten til å tenke på slike ting.

men må innrømme at jeg har noen gode "alternativer". problemet er vel at gubben ikke liker dem, hehe

Skrevet

Vi har navnet klart. Vi vet vi får en jente, så vi fant vel navn til tulla ganske tidlig, rett etter UL. Ble fort enig om et navn, begge likte det, og da ble det det. Nå har vi sett henne på to UL etter dette, og det blir helt feil å kalle henne noe annet nå :-) Min kjære bruker navnet hennes når han snakker til henne nå. Men, vi har valgt å holde navnet hemmelig en stund til da. Fortsatt 10 uker igjen til termin.

Skrevet

vi har både gutte og jentenavnet klart,vi vet ikke kjønnet enda så det blir spennende:)det verste er at når vi har fortalt navnene til den nærmeste familien,bestemor etc så har di reagert med å si ting som,men herregud dere kan da ikke kalle barnet det osv....trodde navnevalget var et personlig valg,jeg:)og så lenge jeg og samboeren liker di så må j det være hovedsaken...navnene er forresten Linus Alexander og Selma Cecelia:)

Skrevet

Ikke helt klart, men ser ut til at det er ett navn som stikker seg ut. Blir nok sikkert det, begge liker navnet.Var sånn vi fant navnet til Junior også. Det bare hengte seg fast:-) Men har ikke sagt det til noen enda, nettopp av årsaken som en over her nevner. Da vil "alle" komme med sin mening om navnet. Vi vil velge et som vi liker, uten å måtte ta hensyn til alle andres meninger og oppfatninger av det;-)

Skrevet

Virker ikke som babyen får noe navn denne gangen:P Vel, det popper vel opp når vi møter h*n. Men helt sikker er det at navnet skal være svært lite vanlig, men likevel fint! Har ikke laget liste en gang, og det skal liksom være 27 dager igjen i dag:)

Skrevet

Har ikke bestemt navn, men endelig funnet et som vi begge liker. Blir spennende å se om det holder seg slik til hun kommer, og om hun kler navnet sitt :)

Skrevet

Ja, vi har både fornavn og mellom navn klart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...