yasmina Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Ungene skulle begynne i bhg 2 sept , men det sammenfaller med start av Ramadan saa naa vurderer de aa utsette skoleaaret til 11 oktober. Det vil da ogsaa gjelde barnehagene. Saudi og Kuwait har allerede vedtatt dette saa det er nok bare aa forberede seg paa at slik blir det
metaMORfose Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Oj oj.. sånn sett er det bra å bo i Norge! )) Hadde jeg sagt at vi utsetter barnehagestarte en mnd hadde det blitt tatt opp i Stortinget vet du. ))) En hel måneds utsettelse, og dere som vel venter en liten om noen dager. Men dere kommer nok igjennom det. Håper du har litt hjelp, i det minste!
yasmina Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Har mer hjelp enn jeg toerr innroemme saa det er ikke noe problem. men dagene blir saa fort kjedelige for en liten paa 3,5 aar som virkelig har gledet seg til aa begynne. Det fine er jo at det gjelder alle da,saa da vil vil ha mange aa vaere med i motsetning til naa hvor alle er dratt paa ferie og vi sitter her i varmen
Trollkatt Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Kan jeg spørre hvorfor dere bor i Midtøsten? Kan hende folk her inne vet det, men jeg er ganske ny her inne Høres forresten veldig varmt ut å være der nå...
yasmina Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Er ganske saa varmt her naa ja Vi bor her ettersom mannen jobber i olja , har ogsaa mine foreldre her pga av olja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå