Gjest Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 hehe.. hadde faktisk tenkt til å skrive et innlegg til deg for å spørre deg om hva slags søskenvogn du har tenkt på... Jeg har tenkt på denne vogna.. Syns den virker super praktisk .. og at man kan ha babyen i bag mot seg.. Jeg har en bekjent som har den vogna.. og hun sier den er knall! også er den jo rimelig! 3800 kroner med bag på svinesund!
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Jeg fikk ikke noe godt inntrykk av den når jeg fiklet med den og trillet den i butikken. Samme labre kvaliteten som andre carenavogner, føltes stor og skjelvende. Men med tanke på at den kommer på ca. 5000 kr i Norge med babybag, er det kanskje ikke så aller verst. Jeg velger heller å legge mer penger i det.
Mamsen87 :) Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Hønemor25*påtjukkaigjen* : Hehehe, morsomt! ;D Hvor stor aldersforskjell blir det på dine? Jeg har bare sett denne vogna i et blad, ikke prøvd den enda. Men syns den ser så fin ut! Og pappan er faktisk enig med meg;o) Han syns egentlig de fleste søskenvogner ser rare ut, men denne likte han:) Billig da, har ikke undersøkt noen pris heller! Gutsbestebarn jente + frø : Okay, jeg har bare vært borti emmaljungavogner så jeg vet ikke så mye om kvaliteten på carenavogner. Får kanskje dra og se på den en dag da:)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 det blir 23 mnd! Dine da? Jeg skal faktisk ned på siljes i fr.stad etterpå for å teste den litt ut igjen.. har prøvd den før.. og den kjennes nydelig ut å trille!! For meg så er det helt uaktuelt å betale 6-7 tusen for en vogn denne gangen ..
Mamsen87 :) Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2008 Her blir det nesten 21 mnd! Så da er det ganske likt Du får si ifra når du har vært der da og hvordan den er! Det er ikke aktuelt for oss heller og punge ut med så mange tusen for en vogn denne gangen, vet jo aldri hvor lenge storebror vil sitte i vogna heller:)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 ja, det blir det jo da! Du venter en gutt til eller vet du ikke enda? Jeg var på ordniær ul og da mistenkte ho jente.. men skal på ul til torsdag også.. spent på hva hun sier. Måtte komme tilbake fordi jeg var nok bitte litt kortere og da fikk hun ikke målt ut termin..
Mamsen87 :) Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2008 Ja, her blir det en gutt til:) Det blir koselig også er lommeboka veldig glad for det også! Jeg har termin 12 desember. Når har du menstermin da?
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Ikke le nå... mens termin min er 12 desember!!!!
Mamsen87 :) Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2008 Woow! Det var faktisk min mestemin også! Men så skjedde det en feil, så jeg endte opp med to ultralyder samme dag. Den ene fikk jeg termin 10desember på og den andre fikk jeg 22desember. Så jordmor måtte le litt, så vi satt opp menstermin da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå