Chris&Alex♂♂ Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 er det mulig da. uff gått en hel uke med rie tull. mandag kveld ble det 5 min i mellom, og i går hadde jeg 5 min i mellom hele dagen og kvelden. det ble sterkere men stoppet opp i natt da jeg sovnet. var på ahus ca kl 19 i går og kommet hjem nå. men jeg er da moden og har 2-3 cm. men uff nå syntes jeg det får komme igang her altså. sååå lei av at det stopper hver natt. men ossen er det med sex nå da? når man har sånn åpning? kan det hjelpe på tro. eller burde man ikke. syntes nesten det er litt "ekkelt" og når jeg vet det er åpning der men. hehe.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Skjønner så godt hvordan du har det!! Hadde falske "alarmer" to ganger med snuppa vår, og det var sååå frustrerende (gubben var til og med hjemme fra jobb den enen gangen siden vi var sikre på at nå var det i gang). men ang det med åpning så tror jeg ikke det gjør noe så lenge ikke slimproppen har gått eller vannet. På siste legekontroll (ei uke over termin) sjekket legen åpningen min og den var da 1-2cm. Ingen som sa noe om å holde seg borte fra sex, og vi hadde sex den kvelden det hele startet "for real". Ikke drømmesex - kun med èn hensikt, hehe. Og da hjalp det jo forsåvidt, eller tilfeldigvis )
Chris&Alex♂♂ Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 tja det startet jo på søndag med at det kom slim med blodstripe. det kom mere på mandag og riene tok seg da opp etter det. det kom mere slim sent i går på sykehuset, og da var det ennå mere blod i det. rå regner med at proppen er gått? er det dumt da kanskje? hmmm. det blir i såfall ikke fordi vi har lyst. hehe. bare for og eventuelt få igang dette her.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 foressten det var etter sex på søndag at slimet kom også da. så vet ikke om det var den runden som gjorde at det begynte å åpne seg da men.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Aha... Hm, nei da tror jeg jeg hadde droppet det hvis ikke en tlf til jm/sykehuset sa at det ikek gjorde noe...
Scorpiogi Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Sex er ok selv med åpning.... kanskje ikke hvis vannet er gått da Men har dere sex, burde dere begge prøve å få orgasme, da hjelper det på... Trøst deg med at jeg er pisslei jeg også, og her er det intet annet enn vonde kynnere heeele tiden å spore.... De siste 4 ukene....og sooooool! fysj...
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Så lenge ikke vannet har gått(infeksjonsfaren), kan du bare kjøre på med sex om du orker ! Lykke til da.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 men vær obs på at det kan gå fort når det først setter i gang da, siden du alt har litt åpning og riene/kynnerene er der.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2008 vannet har ikke gått. har så lyst til å prøve også. hehe. veldig nysgjerrig på om det hjelper på. kanskje vi skal gå en tur først og se om det skjer noe av det. gikk i en time på sykehuset i går og det hjalp. men da hadde jeg jo rier fra før. nå er det ganske "dødt" rart hvor mye man styrer og ordner for å komme igang når det er sånn her. at man ikke bare klarer å vente altså=)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 Sex har startet alle mine tre fødsler, men først når jeg har senket skuldrene og innfunnet meg med at babyen kommer når han kommer. Men klart du vil bli ferdig, slitsomt med slike "falske" alarmer. Spesielt når riene er virksomme og. Ta deg en lang spasertur med litt bakker og kos deg med mannen din etterpå om du orker. Men ikke slit deg ut da, du må jo ha igjen krefter til å føde også. He,he. Få høre hvordan det går da etterhvert. Spennende:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 Gåtur hjalp på mine rier, fra null rier onsdag ettermiddag (gikk tur på 4 kilometer ca) til å være mamma på torsdag;)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. juli 2008 ja nå har vi gått en tur og tatt en kjapp en. hehe. så får vi se da om det vil komme igang. foreløbig skjer det ikke stort. det eneste er at det kom enorm klase med slim og masse blod i etter vi hadde sex. det var ekkelt rett og slett. det var noe annet enn det slimet som har kommet i går og søndag ja. vel spennende blir det nå utover uansett da=)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. juli 2008 nå er vondtene tilbake...=) får håpe det tar seg opp i kveld og ikke gir seg sånn som det gjorde i går. vil ha mere vondt, samtidig som jeg ikke vil. hehe. uff gruer meg jo litt og, men ut skal han om det blir i dag eller i morgen eller hva. plutselig ble jeg drit dårlig i magen å måtte løpe på do. er ikke det et tegn og? mere slim kom det og. makan så mye slim man skal ha oppi der da. hehe. sorry ekle detaljer på en tirsdags kveld. hehe.
Scorpiogi Skrevet 29. juli 2008 #15 Skrevet 29. juli 2008 Er sååååååååå misunnelig på deg!! men det er nok velfortjent om babyen kommer nå da:o)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #16 Skrevet 29. juli 2008 Høres lovende ut!! Ja, mange blir dårlig i magen i forkant. Lykke til da. Satser på at babyen er her innen de nærmeste døgnet:)
madame Mim Skrevet 29. juli 2008 #17 Skrevet 29. juli 2008 spennende.. sex å gulv vask gjorde susen for min fødsel.. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå