Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 1. BH med stropper som glir ned 2. Buser som er kilt fast i nesten og man sitter slik til på jobb at man ikke kan pille 3. Rævsvette som man ikke har sjanse til å få trøket bort. Faen det klør. 4. De hadde ikke mer Cæsarsalat igjen da jeg skulle kjøpe lunsj 5. Skal ta flyet nesten rett fra jobb og har ennå ikke pakket
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 1. et hus så ikkje ser ut 2.jævla bananfluer over alt da va vel da:)
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 1. bh stropper som faller ned... enig!! 2. 30 grader på soverommet når man forsøker å sove på natten.... 3. å ha syykt lyst på ferske reker, men ikke klarer å gå ut i varmen for å kjøpe det....
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 1. brystspreng 2. Hormoner de er verst, alt det andre blekner.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 *BEKKENLØSNING!!! *unger som har høy feber og sola steiker ute, stakkars lille:( *trapper ned til vaskekjeller, JEG MÅ VASKE KLÆR, men kommer meg ikke ned:( *30 ++ grader ute og gravid i 6 mnd.. * å ikke kunne gå i t-skjorte..
Felix&Lurifax Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 1. Sitte på jobb med ingenting å gjøre på en nydelig sommerdag 2. Ha sommerferien på Svalbard (Hva i huleste tenkte vi på?)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 1. Ja, BH-stroppene som ikke vil henge på. Bh-slepp kaller jeg det 2. At alt jeg planlegger som regel tar en eller to dager lengre enn planlagt, og føkker opp hele greia 3. At jeg ikke er gravid i dag heller, og alle rundt meg virker som de blir gravide bare noen ser på de 4. At ungkaren ikke valgte noen i går...irriterer meg enda.. 5. At jeg glemte å ta opp middagen til idag fra fryseren i går kveld..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 1) Økonomien 2) Plassmangel, som relativt enkelt kunne vært ordnet opp med litt mer penger... 3) feit, men jobber med saken da:) Tja, var det jeg kom på i farta...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 1. Bf 2. Bf`s nye dame(De holdt på mens bf og jeg var sammen) 3. Økonomien 4. Varmen.Vanskelig å ta med snupp på 4 mnd noe som helst sted uten at hun blir for varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå