mammaJW Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 jeg skulle hatt mensen mellom den 4-10 å den er enda ikke kommet .. jeg har tatt fire tester på denne tiden å alle vises negativ .. aner ikke hva jeg skal jøre nå .. skal ta en ny test i dag .. å er egentli livredd for hva den vil ivse .. føler meg ikke klar til en til .. hadde et tungt sv.skap med minstemann som nå er 1,5 .. å det som er så rart er at vi bestandi har bukt regntøy(kondom) så har liksom ikke vært uforsiktig heller ... bliiiir gaaal :S:S
melkekua™ Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Kan være at el har blitt forsinket. Hender at syklusen kommer på bærtur selv om man har en veldig pålitelig syklus. Har hendt meg )
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Jeg venter også på min... skal kjøpe test i dag, men er livredd. Føler meg ikke gravid, men dog.. Jeg skal ikke ha flere barn, så enkelt er det! Og jeg har vært supernøye mde pillene, har ikke skippa en eneste en... Lykke til til oss!
mammaJW Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 off ja lykke til til oss .. nei føler meg heller ikke særlig gravid akkurat ... å med begge de andre har jeg følt det i forkant på et vis ... æsj .... tror aldri jeg har ønsket tante rød så mye som nå på besøk !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå