kaos83 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 På den ordinære altså.. jeg misstenker at legen ikke har bestil til meg:S men er jo bare 13+ 2 så det er jo fortsatt god tid:) skal evt på kk.. bergen
sol2002 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Hei, lurer på det samme, er noen år siden sist men da har klart å rekne meg tilbake at jeg var på ul i uke 16/17 med hun som er 6 år nå. Jeg er i uke 16 nå og har ikke hørt noen ting, er 3 uker siden jeg var på kontroll sist, og skal ikke til bake før 10 september.
mozell Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Hei:) jeg fikk innkalling rundt en måned før, så til deg som er i 16.uke så ville jeg bare tatt en telefon og hørt om de husker på deg;)
Brillefint - Jadda! Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Var hos legen i uke 9, og fikk innkallingen i uke 12 eller no. Legen min sa at det skulle gå fort, men nå er det vel forskjell fra sted til sted. Bor i Bodø. Nå er jeg i uke 17, så nå er det ikke lenge til:D
Lisyan *overtid og utålmodig* Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Jeg var hos fastlegen i uke 9 og hun fylte ut helsekortet og slikt da, og jeg fikk brev fra sykehuset allerede en uke etter med innkallelse til ul. Men dette var før fellesferien, alt tar som regel mye lengre tid så fort den starter!
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Jeg var hos fastlegen i uke 8 og søkte om fødeplass - det gikk en snau uke, så fikk jeg brev om fødeplass og time for ordinær ul.
sol2002 Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 innkalingen kom idag, jeg skal den 19 august, da er jeg 19 uker på vei
Forhåpningsfull Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Legen min sendte inn søknad da jeg var på første kontroll i uke 8. Så fikk jeg innkallelsen ca en måned etter, men jeg ringte til sjukehuset før jeg fikk innkallelsen. Var så nysgjerrige på når jeg fikk time Ultralyd skal jeg på rett dagen før jeg er i uke 19! Gleder meg!!
Giinaღ Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Var hos jordmor i uke 13. Fikk tilbud om fødeplass og dato for UL 1 1/2 uke senere. Da var søknaden til og med videresent til annet sykehus pga at det var fullt, så gikk kjapt. UL er om 4 uker ca.
Lemonia Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Jeg fikk innkalling to uker etter at jeg hadde vært på første kontroll. Jeg har inntrykk av at på steder hvor det ikke er flere fødeavdelinger å velge mellom får man senere innkalling, for alle vet jo hvor de skal være uansett, mens her i Oslo får man det tidlig.
Marihønemamma til prinsesse Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Var på første kontroll i uke 8. FIkk plass og time til UL på Ullevål ca 2 uker etterpå (det føltes som en evighet til vi skulle på ul da.).
barbara Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 jeg tror det tok rundt fire-fem uker før jeg fikk innkalling fra legen sendte inn papirene. Endte opp med å ringe Ullevål og spørre om de hadde fått papirene og om de visste om jeg hadde fått plass. Traff en hyggelig jordmor som bekreftet at jeg hadde fått plass og at det var satt opp time til meg, men selv etter det tok halvannen uke før brevet med innkallingen kom i posten. Så bare ring og spør! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå